יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

מה חשוב לכם לדעת על משכנתא



רוב המשפחות בישראל אשר רוכשות בית או דירה עושות זאת באמצעות משכנתא. המשכנתא הוא את ההוצאה המשמעותית ביותר בכל משפחה והיא משפיעה עליה מבחינה כלכלית לאורך כל השנים ובדרך כלל היא משפיעה על המשפחה כשהיא משפחה צעירה. אם אתם חושבים לרכוש דירה או בית חשוב מאד שתדעו כמה שיותר על המשכנתא שעומדת להשפיע עליכם לאורך חייכם.

התחייבות לתשלום כל חודש
אחד הדברים שיש לזכור אותם לפני שניגשים לקחת משכנתא הוא שמדובר בהתחייבות לתשלומים חודשיים. מי שלוקח את המשכנתא ממשכן את הבית שלו לטובת הגורם שמלווה לו את הכסף, מה שאומר שאם אתם לא משלם את התשלומים השונים בזמן אתם עלולים למצוא עצמכם מול תהליך לא נעים.




לא רק הבנקים מספקים משכנתאות
לא רק הבנקים מספקים משכנתאות ואפשר לקבל משכנתא בכל בנק, לא רק בבנק בו מתנהל החשבון של המשפחה. כל אחד יכול לקבל כמה הצעות עבור המשכנתא שהוא רוצה לקחת ולבחור את זו שיכולה להתאים לו מבחינת גובה התשלום החודשי, הריביות והמסלול שיכול להשתנות בין בנק אחד לאחר.

אפשרות לשנות בעתיד את התנאים
כל מי שלקח בעברו משכנתא צריך לדעת כי הוא יכול לבצע מיחזור שלה לאורך השנים. כלומר, התשלומים שיקבעו לא חייבים להיות קבועים ואפשר לשנות אותם בתהליך מיחזור. בתהליך המיחזור אפשר לבצע כמה פעולות ובהן הפחתה של התשלום החודשי, הפחתת כמות השנים בהן יש לשלם את המשכנתא או שאפשר לשנות את הסכום הנלקח מלכתחילה (אצל מי שיש כסף עודף אפשר להפחית את התשלום הכללי ואצל מי שלקח הלוואות נוספות לאורך השנים אפשר להוסיף אותן לסכום המשכנתא ובכך להפחית את התשלום הכללי להלוואות מדי חודש).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה