יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

מה כוללים לימודי סאונד?



לימודי סאונד כוללים שורה ארוכה של נושאים. המפגשים הראשונים של הלימודים עוסקים ביסודות בסאונד ואקוסטיקה. כאן הנושאים הם לדוגמא מבנה הצליל, יסודות באקוסטיקה, טיפול אקוסטי באולפן, מבוא לחשמל, מגברים ורמקולים, אוזניות אולפן, הגנות ומחברים וכרטיסי קול. לאחר מכן יש קורסים שעוסקים בעיבוד ועיצוב צליל ובסינתזה. חלק ניכר מהלימודים עוסק בתפעול אולפן ויש קורסים ספציפיים על הקלטות, הגברה ומיקס. סטודנטים עם ניסיון יכולים להירשם ללימודי סאונד כדי להרחיב את ידיעותיהם בנושאים כמו עיצוב ועריכת פסקול, יסודות בהפקה מוזיקלית והפקת סינגל.

לימודי סאונד מדגישים את הביטוי האישי של כל סטודנט. מטרת הלימודים היא לספק את התנאים הטובים ביותר כדי להעשיר את ארגז הכלים. הלימודים מועברים על ידי אנשי מקצוע ומרצים בעלי ניסיון מוכח. במהלך הלימודים ישנו שילוב יוצא דופן בין הוראה פרונטאלית, תרגול מעשי ופרויקט גמר. תנאי הקבלה ללימודים מחייבים ראיון מוקדם עם רכזי המגמה.




מה עושים אחרי הלימודים?
סטודנטים המתעניינים בתחום הסאונד רוצים לדעת מה אפשרויות התעסוקה עומדות בפניהם אחרי הלימודים. ראשית, ניתן להמשיך אחרי הלימודים לקורסים עיבוד ועיצוב צליל או להירשם לסדנת תפעול אולפן, הקלטות וסדנת הגברה. שנית, תמיד אפשר לסיים את הלימודים ולהציע מועמדות לעבודה באולפנים מקצועיים. יש גם בוגרים המנצלים את הידע שרכשו על מנת לפתוח אולפן בעצמם ולספק שירותי הפקה פרטיים.

לימודי סאונד כוללים את כל מה שהסטודנט צריך לדעת על מנת להשתלב בתחום המוזיקה. הלימודים נערכים במסלולי בוקר, צהריים וערב והם מתאימים לבעלי קריירה קיימת או לצעירים שמחפשים את דרכם. עלות הלימודים מוכרת לצורך תשלום על ידי הפיקדון לחיילים משוחררים. הלימודים מבטיחים שעות של סיפוק וכמובן הזדמנות להפוך את התחביב האישי למקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה