יום שבת, 12 בספטמבר 2015

מוצרי ריגול

מוצרי ריגול הם מוצרים שמאפשרים לעקוב אחר אנשים ואחר הפעולות שלהם (ואינם מתייחסים לריגול מדיני). את המוצרים יכולים להחזיק משרדי חקירות שהתפקיד שלהם הוא לעקוב אחר אנשים על פי בקשות מראש, אך ישנם גם אנשים שבוחרים להחזיק את המוצרים השונים מסיבות מגוונות. הסיבות להחזיק את המכשירים השונים יכולה להיות חשד מול אדם מסוים, הענקת תחושת ביטחון וכמובן צורך במעקב.

מצלמות ריגול
מצלמות ריגול יכולות להיות יעילות מאד ולשמור עלינו. את המצלמות אפשר להחליט לשים בעקבות חשד או לא והן יכולות לשמש גם אנשים שאינם באים בכלל מתחום הריגול. דוגמה לכך היא הורים שמשאירים את התינוק בבית עם מטפלת ורוצים לעקוב אחר הנעשה בבית (וזאת כיוון שהתינוק לא יכול לדבר ולהגיד מה מציק לו). את המצלמות אפשר לשים בכל מיני מקומות כמו למשל בקופסה קטנה (שיכולה להשתלב מצוין באזורים בבית שיש שבהם ממירים), בעטים המשתלבים בכל שולחן, תיקים, רמקולים ועוד. המצלמה יכולה להעביר את כל המידע המצולם באופן מידי למחשב המבוקש. 




מכשירי האזנה
מכשירי האזנה יכולים להיות מועילים מאד למשימות שונות כמו למשל לצורך פגישות, עימותים וכמובן גם לצורך ריגול. מכשירי האזנה יכולים לשמש ראיה במקרים רבים וכמובן לפעמים רק לתזכורת. גם פה, מוצרי ריגול המיועדים להאזנה יכולים להיות נחבאים בתוך חפצים כך שהאדם המוקלט אינו מודע לכך ואינו חושד בדבר.

מכשירי מעקב
מוצרי ריגול הם מוצרים שונים אשר המטרה שלהם היא לרגל אחר אנשיםולפעמים כשיש צורך הם עוקבים אחריהם ואחר התנועה שלהם. אפשר למצוא מוצרים המתחברים לרכב ומגלים היכן הוא היה בכל שלב של היום והדבר טוב במיוחד עבור מי שחושד באי נאמנות ופעילות לא מוסרית זו או אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה