יום שבת, 3 בפברואר 2018

עלויות בהתקנת ג'קוזי לחצר



התקנה של ג'קוזי לחצר מתבצעת על ידי אנשי מקצוע במסגרת תקציב שמתאימה ללקוחות. על מנת לקבוע את מסגרת התקציב עבור התקנת הג'קוזי צריך לבדוק מה משפיע על המחיר, כיצד ניתן להוזיל אותו ועל מה אסור לוותר. כמו כן, ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת על התקנת ג'קוזי טרם קביעת לוח זמנים. השאיפה היא בכל מקרה לשלב בין לוח זמנים קצר ככל האפשר לבין עלויות נמוכות ומשתלמות.

הפרמטר העיקרי שמשפיע על מחיר ההתקנה הוא גודל הג'קוזי. ככל שהג'קוזי יהיה גדול יותר כך סביר להניח שייקח זמן לבנות אותו, מה גם שהעלויות צפויות לזנק. מצד שני, אפשר לחסוך בהוצאות אם מתייעצים עם אנשי מקצוע ומחליטים על סדר עדיפויות. במסגרת סדר העדיפויות ניתן גם להשוות בין סוגים שונים של דגמי ג'קוזי ולהתמקד רק באלו שרלוונטיים עבור החצר או הגינה של הבית הפרטי.



מתי הכי משתלם להתקין ג'קוזי לחצר?
עוד גורם שמשפיע על העלות הממוצעת של התקנת ג'קוזי לחצר הוא התאריך. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עלות ממוצעת של התקנת ג'קוזי לא זהה כל השנה ויש פערי מחירים של עשרות אחוזים בין החורף והקיץ. הסיבה לכך היא שהביקוש להתקנת ג'קוזי בחורף עולה והזמינות של נותני השירות יורדת, מה שגורם לעליית מחירים. המסקנה היא שבדרך כלל עדיף להתקין את הג'קוזי בקיץ או כחלק מחבילת שירותים רחבה יותר.
על אף האמור לעיל, המחיר הוא כמובן לא הפרמטר היחיד שצריך לבדוק טרם התקנת ג'קוזי לחצר. יש לבדוק כבר בשלבים מוקדמים מה רמת המקצועיות של החברה המבצעת, האם היא מנוסה בהתקנת ג'קוזי והאם יש עליה המלצות. כך חוסכים בהוצאות וגם נהנים מהתקנה ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה