יום ראשון, 4 בפברואר 2018

היתרונות והחסרונות של הורוסקופ יומי



הורוסקופ משמש לניסוח תחזיות על בסיס מיקומי השמש במזלות האסטרולוגיים השונים. גברים ונשים בכל הגילאים יכולים היום לקרוא הורוסקופ יומי בלי מאמץ באתרי האינטרנט, בעיתונים, באפליקציות, בפורומים, ברשתות החברתיות ועוד. לצד המון יתרונות שמדגישים את הערך המוסף של הורוסקופ יומי לעומת הורוסקופ שבועי או חודשי, יש לכלי הזה גם חסרונות מסוימים וכדאי להכיר אותם.

קודם כל, השיטה של הורוסקופ יומי לא מתייחסת למעלה המדויקת שבה נמצאת השמש ביחס למיקומי הכוכבים האקטואליים בחלל. הסיבה לכך היא שבמסגרת הורוסקופ מנסים להכליל ציבור רחב ולהפוך את התחזית לכמה שיותר רלוונטית עבור אנשים שונים. לפיכך, הביאור של התחזית נעשה לפי ראות עיניו של האסטרולוג ולא לפי זווית השמש. זה גורם לסתירה בין סוגים שונים של הורוסקופ יומי וגם בין הורוסקופים שמתפרסמים באותו תאריך.



שנית, השמש משקפת רק חלק מהמבנה האישיותי של האדם אך בהורוסקופ יומי לא מתייחסים למיקומים של שאר הכוכבים החשובים. הבדיקה של הורוסקופ מכל סוג גם אינה מתייחסת לקידום אסטרולוגיים ולמפות חזרה שנחשבים חלק בלתי נפרד מניתוח דפוסים עתידיים.

איך מתגברים על החסרונות?
כמובן שעל כל החסרונות לעיל ניתן להתגבר במידה ולא מסתפקים באפשרות של הורוסקופ יומי ומוסיפים גם הורוסקופ אישי. כל מי שמאמין באסטרולוגיה יכול למצוא אנשי מקצוע שיסכימו לבצע עבורו ניתוח מקיף של הורוסקופ אישי.

לסיכום, שילוב בין קריאת הורוסקופ יומי לבין פגישה עם אסטרולוג היא הדרך הטובה ביותר לקבל תחזית מנומקת. הורוסקופ מן הסוג הזה בהחלט יביא לידי ביטוי את מיקומי כל הכוכבים האקטואליים והחשובים בחלל, את הזוויות הנוצרות ביניהם לבין המזל שבו נמצאה השמש בתאריך ובשעת הלידה המדויקים ואת הקידום האסטרולוגיים ומפות החזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה