יום שבת, 3 בפברואר 2018

לימודים עם מורה פרטי לgmat



מבחן gmat שנערך בשפה האנגלית ומשמש כלי סינון למועמדים לתואר שני במנהל עסקים במוסדות המובילים בעולם דורש הכנה מוקדמת. אחת הדרכים לעבור הכנה לקראת המבחן הזה היא להשתמש בשירותיו של מורה פרטי. 
 
לימודים עם מורה פרטי מקובלים במגוון רחב של תחומים ונושאים, אך בכל הנוגע למבחני gmat יש להם ערך מוסף. כדאי להביא בחשבון את הערך המוסף הזה במידה ורוצים להתכונן למבחן בצורה נכונה ולהפיק ממנו את מלוא התועלת.

למה ללמוד למבחן gmat עם מורה פרטי?
ראשית, לימודים עם מורה פרטי לgmat מבטיחים יחס אישי מהרגע הראשון. היחס האישי מאפשר לכל תלמיד לשאול את המורה שאלות, לחזק את הנקודות החלשות ולהתמקד רק בנושאים שרלוונטיים אליו. אף קושי לא משותף לכל הסטודנטים והמורה הפרטי חוסך מהבחינה הזו זמן ואנרגיות.

שנית, לימודים עם מורה פרטי לgmat מיועדים למי שסובל מביטחון עצמי נמוך. המורה הפרטי יכול לעבוד עם הסטודנט על הנושאים שפוגעים לו בביטחון ולהסביר לו מה לעשות בשביל להתמודד איתם במבחן עצמו. היחס האישי של המורה הוא הדרך הטובה ביותר לשפר את הביטחון ולהגיע למבחן במלוא החשק. 


כמה עולים לימודים עם מורה פרטי?
כמובן שמעורבות של מורה פרטי בהכנה לקראת מבחן gmat כרוכה בהוצאה כספית מסוימת. ההוצאה הכספית הזו נקבעת לפי מספר השיעורים, משך הזמן של כל שיעור ודרישות ספציפיות של התלמיד. עם זאת, ניתן לחסוך בהוצאות במידה ומתכננים היטב את המפגשים עם מורה פרטי. 

בנוסף, אפשר לשלב בין מפגשי הכנה משותפים עם סטודנטים אחרים לבין שיעורים עם מורה פרטי לgmat בנושאים ספציפיים בלבד. הכל תלוי בצרכי הסטודנט ובמה שרלוונטי לגביו כחלק מתהליך ההכנה למבחן gmat עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה