יום ראשון, 4 בפברואר 2018

מה עושים עם כיסוי לבריכה?

כיסוי ייעודי יכול לשמש לבריכת שחייה פרטית או ציבורית. המטרה העיקרית של שימוש בכיסוי היא למנוע כניסה של חרקים, מעופפים ומזיקים לתוך המים. בעזרת הכיסוי ניתן לשמור על מי הבריכה נקיים לאורך זמן וגם לחסוך בהוצאות התחזוקה. הכיסוי דורש השקעה חד פעמית בלבד ואפשר להשיג אותו בגדלים סטנדרטיים או בהתאמה אישית. כתוצאה מכך, ניתן לפתוח את הכיסוי רק בעונות מסוימות של השנה או לכל אורך השנה ובלי קשר להיקף השימוש בבריכה.

כיסוי לבריכה יכול גם לשמש לצרכים בטיחותיים. הוא חשוב בבתים פרטיים עם ילדים ותינוקות ונפוץ לעיתים בבריכות ציבוריות של בתי מלון, מכוני קאנטרי, בנייני דירות ועוד. כיסוי לבריכה שאמור למנוע מאנשים או ילדים ליפול לתוך המים צריך להיות מיוצר מחומרי גלם מיוחדים וחזקים. אלו חומרים עמידים בפני בלאי ושחיקה ולרוב מדובר בסוגים שונים של פלסטיק, PVC וכן הלאה.



איך בוחרים כיסוי לבריכה?
הדרך הכי טובה לבחור כיסוי לבריכה היא להגדיר מראש את אופי השימוש. בעזרת הגדרה של אופי השימוש ניתן להחליט מה לעשות עם הכיסוי ובאיזה דגם להשקיע. יש למשל בעלי בתים פרטיים עם בריכות שחייה שמחזיקים כמה סוגים שונים של כיסויים במטרה לתת מענה על צרכים מגוונים, לעומת כאלה שמעדיפים להתמקד בשימושים ספציפיים בלבד.

בסופו של דבר, כיסוי לבריכה הוא חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד. את הכיסוי אפשר להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך ברחבי הארץ אך רצוי להזמין אותו מחברות מקצועיות. הזמנת הכיסוי מחברות מקצועיות מאפשרת התאמה לצרכי הלקוחות וייצור לפי מידות מדויקות. זה חוסך המון מאמץ בפתיחת הכיסוי על גבי הבריכה ומונע הוצאות מיותרות, כמו למשל ברכישת כיסוי קטן או גדול מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה