יום שבת, 3 בפברואר 2018

טיפים עבור הכנה למבחן gmat בצורה יעילה



הרשמה לקורס הכנה למבחן gmat לא תמיד מספיקה בשביל להתמודד עם המבחן עצמו. מי שרוצה לנצל את מסלולי ההכנה בצורה יעילה צריך להכיר כמה טיפים מרכזיים. קודם כל, חשוב מאוד לפנות זמן להכנה. את פינוי הזמן מבצעים בעיקר מול מקום העבודה, חברים ולעיתים גם בני משפחה. הכנה למבחן gmat דורשת המון משאבים ואנרגיה וחבל לבזבז אותם על עניינים שלא קשורים לנושא.

בנוסף, צריך מלכתחילה לבחור קורס הכנה למבחן gmat ברמה גבוהה. את רמת המקצועיות של קורס הכנה מסוים ניתן למדוד לפי מספר ההמלצות שיש עליו. כמו כן, כדאי להגיע לשיעור היכרות ולהתרשם באופן אישי משיטת הלימודים. שיעור היכרות מתאים גם לסטודנטים שמנוסים בהכנה למבחנים כמו GMAT וגם למי שעושה את זה בפעם הראשונה.

 






מה לומדים במסגרת הכנה למבחן gmat?
הכנה למבחן gmat מחייבת מעורבות ושיתוף פעולה מצד הסטודנטים. מהבחינה הזו אין השפעה לשאלה כמה עולה הקורס, מי מעביר אותו או מה רמת המקצועיות של המרצים. ללא שיתוף פעולה מצד הסטודנטים לא ניתן להגיע לרמה הנדרשת בשביל לקבל ציון מעולה במבחן. שיתוף הפעולה נמדד למשל במחויבות של הסטודנטים כאשר הם מקבלים שיעורי בית, ברצינות שהם מגלים כלפי מבחני הסימולציה ואפילו במעורבות שלהם במהלך השיעורים.

עוד טיפ חשוב הוא לברר על אפשרות לשלב מסלולי הכנה למבחן gmat יחד עם שיעורים פרטיים. שיעורים פרטיים מתאימים לסטודנטים כי היא מתמקדים בנושאים ספציפיים. בעזרת שיעורים פרטיים אפשר לחזק למשל את השפה האנגלית כדי להתמודד עם המבחן, או להדגיש דווקא את החלק המילולי והכמותי. השילוב בין שיעורים פרטיים והכנה בכיתה משותפת חוסך בהוצאות ויש לו יתרונות בטווח הקצר והארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה