יום שלישי, 6 בפברואר 2018

פניה אל עו"ד המכון הרפואי




המרב"ד הוא בעל חשיבות עצומה עבור אזרחים רבים
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גורם חשוב, שתפקידו הוא חשוב ביותר – הוא הגורם המוסמך בכל הנוגע לרפואה תעבורתית במדינת ישראל. פירוש הדבר הוא שהמרב"ד צריך להחליט מי כשיר ומי לא כשיר לנהיגה מבחינה רפואית, ובהמשך לכך גם אילו התאמות נחוצות על מנת שהאדם יוכל לנהוג בצורה בטוחה, אם הדבר אפשרי. חלק מסמכויותיו של המרב"ד הן בשלילה של רישיונות נהיגה על רקע אי התאמה רפואית או אישיותית, ובמצבים אלה, בהם לעתים אין הסכמה והאדם מעוניין להחזיר לידיו את רישיון הנהיגה שלו, יש צורך בייצוג של עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

עו"ד המכון הרפואי – הגורם המקצועי שנחוץ לייצוג מול המרב"ד
המרב"ד הוא גורם פורמלי, שיכול להיות טכני וקשה מאוד לעבודה. מדובר בגורם רפואי-משפטי, שמנתח את המצב הרפואי של אדם ומשתמש באמצעים הקיימים לו בחוק על מנת לגזור את גזרותיו על אזרחים, כשבמקרים רבים אין לכך הצדקה אמיתית בהתאם למצבם הרפואי. תפקידו של עו"ד המכון הרפואי הוא גורם משפטי מקצועי שמתמחה בעבודה מול המרב"ד, ויודע לעמוד על הזכויות של הלקוחות שלו ולהוכיח את הכשירות שלהם, דרך חוות דעת רפואיות רלוונטיות והחוקים והתקנות הקיימים בנושא. במידה ואתם עומדים בפני שלילת רישיון במרב"ד, או שאתם מגישים ערעור על שלילה שכבר הוחלט עליה, עו"ד המכון הרפואי הוא הגורם החשוב ביותר עבורכם.



עו"ד המכון הרפואי – הדרך שלכם לזכות חזרה ברישיון הנהיגה שלכם
עם עורך דין מקצועי שמתמחה בעבודה מול המרב"ד, הסיכוי שלכם לקבל חזרה את הרישיון שלכם משתפר בצורה משמעותית ביותר. פנו לגורם שמתמחה בתחום באופן ספציפי, ובהתאם לכך תוכלו עד מהרה לזכות בוועדת הערר שלכם או לא להגיע למצב שבו אתם מזדקקים לה מלכתחילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה