יום ראשון, 23 במרץ 2014

מיסטיקה



כלי לתקשור

ראשית חשוב לציין שתקשור הוא יצירת קשר עם כל מה שהוא לא גשמי. התקשור יכול להיות עם ישויות כמו מלאכים, האלוהים, הוויות שונות וכל מה שהאדם מאמין בו. תקשור יכול לבוא לידי ביטוי בשני מצבים: מצב אחד מראה שהתקשור הוא חד סטרי. הכוונה היא שהמתקשר אך ורק מקבל מסרים ממקורות הקשר שלו ומעביר אותם הלאה לאדם אחר. מצב שני מראה שהתקשור יכול להיות גם דו סטרי, כלומר המתקשר יכול להעביר מסרים לעולם הבא, לישויות הרוחניות שעימן הוא יצר את הקשר. 

 


ההסבר המדעי לתקשור

המדע לא באמת יכול להסביר את מהות התקשור. במובנים רבים הוא מנסה אך ללא הצלחה, כמו ההסבר לקשר בין חומר ואנטי חומר. אין המטרה היא להסביר מדעית באופן מדויק את התקשור, אך אם המדע מדבר על אור כעל חומר שאינו חומר, זה יכול להסביר ולו במעט על מושאי התקשור המיסטי. המדע גם לא יכול להסביר את נושא הרגשות, התחושות, השמיעה, הפחדים וכל מרכיב שאינו אמפירי. למדע יש אך ורק כלים לבדיקת והמחשת החומר הפיזי עצמו ואם הפיזיקה מנסה בדרך כזו ואחרת להגדיר את התקשור – נדרשת לכך גם אמונה!


מיסטיקה
שומרת על הפרטיות של האדם

אחד מבסיסי העבודה החשובים ביותר בתחום כמו מיסטיקה היא הפרטיות. מתקשר אינו יכול לפעול בסביבה המונית שכן נדרשת מדיטציה וחיבור פנימי רוחני על מנת שהתקשור יעבוד. במידה ויש צורך לאדם מסוים לקבל מסרים מנשמות שאינן חלק מהעולם הגשמי או ישויות אנרגטיות עליונות, התהליך חייב להתקיים באווירה אינטימית, עם תנאי תקשור המועדפים גם על הצד השני. מיסטיקן מתקשר נדרש להיות אדם אמין וישר, כן וטהור.


 

לתת לאדם את היכולת לתקשר

מיסטיקנים רבים יאמרו שלכל אחד ואחת יש את היכולת לתקשר ומדובר בחוש שישי שרק צריך לגלות ולפתח אותו. מכיוון שהתקשור דורש הוויה מיסטית ורוחנית בעוצמות גבוהות, לא כל אחד יכול באמת ללכת את הצעד הנוסף ולהתחבר עד הסוף לתקשור. מיסטיקה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מההדרכה שמקבלים לגבי משמעות החיים האנושיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה