יום רביעי, 19 במרץ 2014

עורך דין ביטוח חיים



עורך דין ביטוח חיים וביטוחי חיים שונים
ביטוח חיים אינו ביטוח חובה כמו ביטוח רכב למשל, אבל הרבה מאד משפחות רוכשות ביטוח חיים על מנת להבטיח את התנהלותן הכלכלית במצב שאחד מבני הזוג המפרנסים ימות בטרם עת. ביטוח חיים מבטיח למשפחה להמשיך בחייהם בצורה לה הורגלו כאשר היה הנפטר עדיין בחיים. כדי לקבל את המגיע לכם מחברת הביטוח עליכם להגיש תביעה נגד החברה בגין הביטוח שאותו עשיתם וגם במידה ואתם לא מקבלים את המגיע לכם כמצויין בביטוח. תפקידו של עורך דין ביטוח חיים הוא לסייע למשפחות שנקלעו למצב זה ולהבטיח להן את המגיע להן כמה שיותר מהר.


 סוגים שונים של ביטוחי חיים
כיום ניתן לרכוש סוגים שונים של ביטוחי חיים לרבות:
·         ביטוח במסגרת קרן פנסיה – ביטוח זה מבטיח קצבה חודשית קבועה המחושבת לפי קצבת הזקנה של הנפטר. הילדים מקבלים 40% מהקצבה בעוד שבן הזוג מקבל את הנותר.
·         ביטוח חיים למשכנתא – ביטוח חיים זה נעשה בעת לקיחת משכנתא והוא מבטיח כי במקרה ומי מבני הזוג ימות לפני תום פירעון ההלוואה תמשיך חברת הביטוח בתשלומים החודשיים עד לכיסוי מלא של המשכנתא והמוטב הראשי בביטוח זה הוא הבנק שנתן את ההלוואה.
·         ביטוח חיים על ידי חברת ביטוח – במקרה שאתם מבוטחים על ידי חברת ביטוח, יהיה על המוטבים להגיש תביעה לחברת הביטוח לקבלת פיצוי חד פעמי בגובה הפוליסה שנקבעה.
פוליסת ביטוח חיים מוגבלת בזמן ולא ניתן לתבוע את חברת הביטוח לאחר שפג תוקף הביטוח. לרוב מבטחות חברות הביטוח את הלקוחות שלהם עד גיל הפרישה בסוג ביטוח זה.
עורך דין ביטוח חיים הוא האדם שיוכל להנחות אתכם בכל הסבך הזה של ביטוחי החיים השונים. עורך דין ביטוח חיים יסייע לכם לקבל את המגיע לכם על פי החוק והפוליסה הספציפית שבה ביטחתם את עצמכם.
       
       
        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה