יום רביעי, 19 במרץ 2014

טיולים מאורגנים ליפן



יעדים מומלצים עבור טיולים מאורגנים ליפן
יש מספר יעדים מומלצים אליהם כדאי להגיע במסגרת טיולים מאורגנים ליפן. ראשית, אי אפשר לספר על יפן מבלי לציין את עיר הבירה המרשימה טוקיו. מומלץ להגיע אל טוקיו בתקופת הסתיו, לבקר באוניברסיטת טוקיו הנבנתה במאה ה-19 ולראות מקרוב ספקטרום רחב של צבעים מרהיבים. את צבעי הסתיו של טוקיו ניתן לראות במהלך טיולים מאורגנים ליפן גם בקמפוסים של האוניברסיטה, ברבעי השעשועים וכמובן במתחם השיבויה המפורסם. מי שמעוניין לתאם טיולים מאורגנים ליפן גם בסביבות טוקיו יכול להתחיל בעיירת המרחצאות הקטנה האקונה-יומוטו, לעבור דרך היער בשביל הטוקאידו ולקנח במעיין חם פתוח.

קיוטו ופנינת תיירות נוספת שרובנו לא מכירים
גם קיוטו מציעה חוויה נהדרת במהלך טיולים מאורגנים. איזור קנסאי נחשב אחד המעניינים מבחינה תיירותית, הוא נמצא בלב המדינה ואפשר להתגורר בעיר אחת כמו קיוטו או אוסקה וממנה לצאת אל כל השאר. קיוטו מציעה אתרים מרשימים כמו פוויליון הזהב, מקדש הסלעים ובתי עץ מסורתיים. זוהי הבירה הקיסרית העתיקה והיא נחשבה תמיד לבירה הרשמית. 


אחד האתרים המעניינים בקיוטו אליהם ניתן להגיע במסגרת טיולים מאורגנים הוא ניג'ו-ג'יניה. יש צורך בדובר יפנית ובהזמנת סיור מראש על מנת להיכנס אל האתר, אך בתוכו ניתן למצוא מקום מרתק המלמד המון על האצילים הפיאודליים של המאה ה-17.

כיצד מתכננים את הטיול?
יש עוד מספר יעדים אליהם כדאי להגיע עם טיולים מאורגנים ליפן. הירושימה ומיאג'ימה, האלפים היפנים, הונשו וצפון יפן הם רק חלק מהמקומות המומלצים. עם זאת, הדבר החשוב הוא לבחור היטב את מסלול הטיול ולתאם אותו בכפוף לעונות השנה. טיולים מאורגנים ליפן יכולים להימשך מספר ימים או שבועות, על פי העדפות המבקרים והתקציב העומד לרשותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה