יום שבת, 22 במרץ 2014

מרפאת שיניים



בחירה של מרפאת שיניים
בחירת מרפאת שיניים, כאשר אין לכם רופא קבוע או שאתם מחפשים מרפאת שיניים לטיפולים מיוחדים או לטיפולי שיניים לילדים, היא לא עניין שיש להקל בו ראש. רובנו עושים סקר שוק כאשר אנו מעוניינים לרכוש מסך טלויזיה חדש וכך יש להתייחס גם לחיפוש ובחירת מרפאת שיניים, אבל בצורה הרבה יותר מקיפה ומעמיקה.
מה עליכם לשאול את עצמכם לפני בחירת מרפאת שיניים?
מהו הציוד במרפאה?
רפואת השיניים מסתמכת יותר ויותר על ציוד חדשני שמתעדכן כל הזמן. חשוב לוודא כי מדובר במרפאה מודרנית ומשוכללת ולא במקום עם ציוד מישן ולא מעודכן. איך לבדוק זאת? לחפש באינטרנט אתרים המפרסמים ציוד חדיש ולהשוות אותו עם הציוד המוצג באתר רופא השניים שאתם בודקים, או להתייעץ עם אנשי מקצוע שאינם תלויים במרפאה הספציפית.
מה הניסיון והתמחות של המרפאה?
חשוב ביותר לברר אודות ההתמחות של המרפאה. לא כל מרפאה עוסקת באופן מובחן בכל טיפולי השיניים, ורופאים שונים מתמחים בתחומים שונים בענף רפואה זה. תחום ההשתלות למשל מצריך הכשרה ספציפית כירורגית וללא זה אין לטפל בשיניים במרפאה בכל הנוגע להשתלות שיניים.
מה מגוון הטיפולים במרפאה?
מרפאת שיניים מקצועית ובעלת מוניטין תעסיק מספר רופאי שיניים המתמחים בתחומי טיפול שונים. חשוב לדעת כי במרפאה יש מגוון רחב של טיפולים כדי למנוע מעבר ממרפאה למרפאה בכל פעם שנחוץ לכם טיפול שונה.
מהם המחירים של המרפאה?
שירות ומחיר הם גורמים לא פחות חשובים בבחירת מרפאת שיניים. חשוב שבמקום תהיה אווירה נעימה, חדר קבלה מרווח ופקידה מאירת פנים שקשובה לצרכים שלכם. בנוסף, יש לברר אודות המחירים במרפאה ולהשוות אותם למחירים של מרפאות אחרות, ולשאול לגבי הסדרי תשלומים וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה