יום רביעי, 19 במרץ 2014

מקום לאירוע



מקום לאירוע משפחתי
כאשר מתכננים אירוע משפחתי ומחפשים מקום לאירוע יש כמה דברים שצריך לדעת מראש. ראשית יש לדעת מהו אופי האירוע הרצוי, כמות המוזמנים המתוכננת, האם זה יהיה אירוע בוקר, צהריים או ערב והאם אתם מעוניינים באוכל ומשקאות במקום וכדומה. ככל שתקדימו לדעת את התשובות לשאלות הללו יהיה הרבה יותר קל למצוא מקום לאירוע.
מקום לאירוע לימי הולדת לילדים
כשמחפשים מקום לאירוע מסוג ימי הולדת לילדים הדבר נהייה הרבה יותר ממוקד. במקרים אלה אתם יודעים בדיוק את מספר המוזמנים על פי מספר ילדים הלומדים עם הילד בגן או בבית הספר בתוספת כמה חברים שאינם מאותו המקום. בנוסף, כל הקשור לאוכל ומשקאות נהייה הרבה יותר פשוט וכך גם לגבי זמן האירוע ומשכו. אירועים לימי הולדת נהוג לערוך בשעות אחר הצהריים או הערב המוקדם וניתן לעשות אותם במקומות פתוחים (במידה ומזג האוויר מאפשר זאת) או במקומות סגורים. רבים עורכים אירועים מסוג זה בבית, אבל אם אין לכם חשק ששלושים ילדים יתרוצצו וילכלכו לכם את הבית ניתן לשכור מקומות קטנים לאירועים על מנת לערוך את האירוע מחוץ לבית. במקרים אלה יש לברר האם מותר להכניס אוכל למקומות אלה, האם מותר להשמיע מוסיקה במקומות אלה וכדומה.


כך תמצאו מקום לאירוע ליום הולדת
אם החלטתם לחגוג את יום ההולדת מחוץ לבית תוכלו לחפש מקום בגנים ציבוריים שונים בסביבה שלכם. דבר זה מאד מקובל ורבים עורכים את ימי ההולדת של ילדיהם במקומות פתוחים שכאלה. ואם אתם מעוניינים במקום סגור תוכלו להתעניין במתנ"ס המקומי המשכיר חדרים לצרכים אלה או במקומות נוספים המשכירים חללים לקיום אירועים במחירים מאד סבירים. במקומות אלה חשוב לברר האם השכרת המקום היא על בסיס שעות או לפי אירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה