יום רביעי, 19 במרץ 2014

מתנות לעובדים לפסח



רוצים להיות מנהלים טובים שהעובדים שלהם תמיד מרוצים? אם כך, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתייחס לעובדים שלכם יפה, ואחת מהדרכים לעשות זאת היא לקנות להם מתנות לחג. זה בכלל לא משנה אם יש לכם שלושה עובדים או עשרות עובדים, כי לקנות מתנות לעובדים לפסח זה בהחלט דבר שצריך לעשות בכל שנה מחדש. מתנות לעובדים לפסח זו השקעה משתלמת, והיא בדרך כלל גורמת ללא מעט שמחה אצל מי שמקבל אותן, אז למה שלא תשקיעו בזה גם אתם? 
 
מתנות לבית
האופציה הראשונה שכדאי לבדוק מקרוב כשרוצים לקנות מתנות לעובדים לפסח, היא לקנות למעשה מתנות לבית. תוכלו לראות בקטגוריה הזאת הרבה מאוד סוגים של מתנות לעובדים לפסח, כי ניתן לקנות רהיטים קטנים, קישוטים לבית או מתנות פרקטיות למטבח כמו כלי הגשה וכדומה. מצד שני, אין ספק שיש עוד סוגים רבים אחרים של מתנות לעובדים לפסח, כי תוכלו לבחור גם מתנות שכוללות שוברים לבילויים שונים כמו מסעדות, חופשות וכדומה. 




שלחו את העובדים לחופשה
אחת מהאופציות הטובות ביותר של מתנות לעובדים לפסח, היא פשוט לקנות להם שובר לחופשה, בין אם זה לצימר מפנק ובין אם זה לחופשות אחרות. אתם תראו שכל עובד שיקבל מכם כזאת מתנה ישמח מאוד, כי מי לא אוהב שהבוס שלו מפרגן לו חופשה מפנקת? 

הגבלת הסכום
בקנייתן של מתנות לעובדים צריך להחליט על הגבלת סכום, שכן אחרת אתם עלולים להיכנס להוצאות כלכליות גדולות מידי. מצד אחד כדאי לקנות מתנות נדיבות ויפות, אך מצד שני אין כל סיבה לשלם מחירים שאחר כך יכניסו את העסק שלכם לצרות כלכליות. לכן מומלץ להכין תקציב הגיוני מראש ורק אז לצאת לקניית המתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה