יום שני, 17 במרץ 2014

זימון תורים בקופת חולים מכבי



קופת חולים מכבי זימון תורים באינטרנט
זימון תורים בקופת חולים מכבי הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר של קופת החולים המעוניינת להעניק שירות מהיר ויעיל ללקוחותיה. מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי הינה מערכת שמאפשרת לקופת החולים לדעת בכל רגע נתון את מצב הזמינות של נותני השירות השונים על מנת לקבוע ללקוח את התור במועד המתאים לו ביותר. בעבר נעשה זימון התורים על ידי ניהול יומני פגישות פרטניים לכל רופא ולכל מכון שירות והתקלות היו רבות. כיום, באמצעות מערכת זימון התורים תורים הממוחשבת יכולה קופת חולים מכבי להעניק שירות זימון תורים ביעילות ובמהירות שיא.
כיצד להשתמש במערכת קופת חולים מכבי זימון תורים הממוחשבת
·         באמצעות הטלפון
·         באמצעות האינטרנט
באמצעות הטלפון – בכל שיחה למוקד זימון תורים בקופת חולים מכבי יצטרך הלקוח להמתין עד שנציג השירות יענה לו ולהזדהות בפניו באמצעות מספר תעודת הזהות שלו ופרטים נוספים למניעת שימוש לא הולם בכרטיס החבר שלו. השירות ניתן על ידי נציג שירות היושב מול המערכת הממוחשבת שמציגה בפניו את כל האפשרויות הקיימות בהתאם לצורך של הלקוח. המערכת "רואה" את יומני התורים של הרופאים והמכונים השונים והנציג יכול להתאים ללקוח את הטיפול בזמן המתאים לו לפי זמינות נותן השירות.
באמצעות האינטרנט – מכיוון שכיום קיימת מגמה לצמצם את זמני ההמתנה הארוכים שנאלצים הלקוחות להמתין עד שהם מחוברים לנציג שירות, ניתן לקבוע את התורים באמצעות גלישה באינטרנט באופן מקוון. הרעיון הוא שהלקוח עצמו מפעיל את מערכת זימון התורים הממוחשבת של קופת חולים מכבי מכל מחשב שיש לו, ועל ידי מספר פעולות פשוטות הוא יכול לקבוע לעצמו תורים אצל נותני שירותים רבים המחוברים למערכת. שיטה זו מקצרת את זמני ההמתנה ומאפשרת לכל אחד לקבוע את התור שלו בעצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה