יום רביעי, 19 במרץ 2014

קניית דירה



קונים דירה חדשה
אין שום סיבה שבעולם שאחרי כל כך הרבה שנים של עבודה לא תחליטו לקנות לעצמכם דירה משלכם, ותפסיקו לשלם שכירות עבור המבנה אשר בו אתם מתגוררים. אין עוררין על כך כי קניית דירה נותנת הרגשה של ביטחון כלכלי גדול מאד, ובנוסף לכך, קניית דירה זה רכוש אשר תוכלו להעביר לילדים שלכם בבוא העת, כך שזה בהחלט מובן למה כולם רוצים לקנות דירות למרות המצב הקשה. יחד עם זאת, ולמרות הרצון הגדול לקנות דירה, אתם חייבים לוודא כי בסופו של דבר אתם עושים עסקה טובה בהחלט לצרכים שלכם בסופו של דבר, ובמידת הצורך עדיף לכם כי תעזרו גם במומחים בתחום זה, ותבטיחו לכם רכישה מושכלת ומתאימה ליכולות שלכם ללא כל צל של ספק. 

מדברים על המחיר של הדירה
הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר רוצים לקנות דירה זה כמובן לדבר על המחיר. זה שמוכר מסוים או קבלן רוצים מחירים גבוהים זה בסדר, אך אתם בתור הקונים בהחלט יכולים להתמקח. רק אתם יודעים מה המצב הכלכלי האמיתי שלכם וכמה תהיו מוכנים לשלם על דירה מסוימת, ולכן צריך, לפני הכול, לדבר על המחיר.




חוזה הקנייה של הנכס
חוזה קניית דירה זה לא עניין של מה בכך ולעיתים חוזה טוב ונכון הוא מה שיכול להציל אתכם ממשבר כלכלי גדול במיוחד. לכן אתם בפירוש לא צריכים לחתום על חוזה קניית דירה לפני שאתם לוקחים ומראים אותו לעורך הדין שלכם לענייני מקרקעין. בנוסף, במידה ועורך הדין שלכם יכול להיות זה שיכין את חוזה הקנייה הרי שזה עדיף כי כך תוכלו להיות בטוחים פי כמה שהאינטרסים שלכם מקבלים מקום. 

אל תדחו את הקנייה
הדבר האחרון שצריך לחשוב עליו בנוגע לנושא של קניית דירה זו העובדה שאם אתם מחליטים לדחות את הקנייה זה לא תמיד חיובי. לעיתים זה יכול לגרום לכך שהמחירים יעלו מעבר למה שהם היום אך מצד שני כמובן שיכול לקרות גם הדבר ההפוך. במידה ומצאתם דירה וקיבלתם את ההחלטה פשוט קנו אותה ותיהנו ממנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה