יום שישי, 1 בינואר 2016

וופורייזר



וופורייזר הינו מכשיר לאידוי המרכיבים האקטיביים שיש בעישון – לרוב מדובר בקנאביס, טבק ועשבים אחרים המיועדים לשאיפה. יחד עם זאת, ניתן לעשן במכשיר חומרים אלה עם חומרים טבעיים, כמו למשל – טבק נטול ניקוטין. שאיפת האדים מתבצעת דרך מקטרת או צינור. היתרון של ערך מוסף של וופורייזר טמון בכך ששימוש יעיל במרכיבים המועילים של החומר בו משתמשים תוך כדי הורדה משמעותית של הנזקים ותופעות הלוואי שיש בעישון רגיל, ללא כל התוספת של ריח לא נעים היוצא מסיגריות רגילות.

בטיחות השימוש במכשיר וופורייזר -
מערכת האידוי של וופורייזר פותרת למעשה את בעיית היווצרות האוויר החם באמצעות שימוש בעיקרון פשוט – האוויר נשאב דרך גוף חימום אשר עשוי כולו מאלומיניום, ותוך כדי כך מגיע לטמפרטורה הרצויה לו. המשאבה של הדיאפרגמה תבטיח לנו שהזרימה של האוויר תישאר באופן עקבי, ובכך היא שוללת בעצם תנודתיות נפח. הבלון ניתן לניתוק מהמכשיר בסיום תהליך האידוי, וכעת ישנה אפשרות לצרוך את תכולתו גם לאחר עשר דקות מרגע שבו מסיימים למלא. האדים שבבלון האישי הינם שומרים על איכות החומר וגם על הטעם גם לאחר שעוברות כמה דקות.




וופורייזר לאידוי מריחואנה
ישנם וופורייזר מסוימים שמיועדים לכדי עישון של מריחואנה, בצמח הקנאביס מצויים כארבע מאות שמונים ושלושה מרכיבים ידועים, ושמונים וחמישה קנבואידים אשר מופרדים מהצמח. החומרים הארומטים המרפאים מתחילים להתאדות בטמפרטורת מאה עשרים ושש מעלות צלזיוס, אך החומרים הביו אקטיביים יותר לא מצליחים להפיק תועלת עד שמגיעים לנקודת הרתיחה שלהם. אידוי החומר יותר יעיל מאשר העישון שלו, וזאת בשל העובדה ששלושים אחוז מה- THC שבמריחואנה נהרס בתהליך עישון רגיל.

יעילות
יעילות השימוש במכשיר וופורייזר:
* טמפרטורת שימוש.
* זמן האחסון של האדים.
* חוסר היווצרות ריח בתהליך העישון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה