יום ראשון, 31 בינואר 2016

טיסות לפיליפינים



טיסות לפיליפינים

אם אתם מעוניינים לבצע טיסות לפיליפינים עם הילדים, דעו לכם שחופשה עם הילדים היא לא ככל החופשות. המסלול שונה, הקצב שונה, האטרקציות שונות, כל ההתנהלות שונה מאשר חופשה עם ילדים. זו בוודאי לא תהיה עבורכם חופשה נינוחה ושלווה שכל מה שתשמעו בה זה את ציוץ הציפורים, בהנחה שיש לכם ילדים קטנים, לא כדאי לפנטז על בטן גב או חלילה על לצאת ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה, כי סביר להניח שהמציאות הקולנית של הילדים שלכם תטפח מהר על פניכם. אבל אם תתאימו את טיסות לפיליפינים לכל המשתתפים בה, יש סיכוי סביר שהתוצאה תהיה יותר מהנה ממה ששיערתם... אחד הדברים שעליכם לשכוח הינה הספונטאניות כאשר חושבים על לקיחת טיסות לפיליפינים, תשכחו מהדילים של הדקה התשעים, את החופשה הזו עם הילדים שלכם עליכם לתכנן היטב, כדי שלא תחושו בסיומה מותשים נפשית וסחוטים פיזית.




טיסות לפיליפינים – היכרות עם סבו - 

* האי BANATAYAN – גן עדן מוחלט למי מבינכם אשר אוהב חופים, האי הוא מאחד המקומות הרגועים והשלווים אשר שזורים בנקודות תצפית פנורמיות ואנשים חמים וידידותיים, כך שאף פעם לא נמאס לכם מהם. עיר הנמל סנטה פה, מקום הנמל של המעבורות אשר מגיעות מהרציף שבנמל HAGNAYA והיכן שבתי המלון ממוקמים הוא כפר דייגים, בו תוכלו למצוא את כל סוגי פירות הים היישר מן האוקיינוס.
* פסגת OSMENA – נחשבת לנקודה הכי גבוהה בסבו בגובה של 1013 מטרים מעל פני הים. מפסגת OSMENA תצפית מרהיבה על כל סבו. פסגה זו הינה חלק מרכס הרי MANTALONGON וקרויה על שם שבט פוליטי בפרובינציה.
* MAKAPASCUA – משמעות השם מילולית היא פסחא הרע או מאלה פסקואה כפי שקראו לו הספרים אשר ננטשו על אי זה ביום חג המולד של שנת 1520.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה