יום שישי, 29 בינואר 2016

איך לקחתי את הבן שלי לטיול לספרד בר מצווה



הבן שלי הגיע בשעה טובה לגיל בר מצווה והתלבטנו איך לחגוג לו. הוא ביקש עליה לתורה בכותל אבל אמר שאירוע המוני באולם זה לא בשבילו. אני רוצה משהו מיוחד הוא אמר, משהו שחברים שלי לא עשו. שברתי את הראש עד שהייתה לי הברקה. חברה שלי מהעבודה סיפרה לי על טיול לספרד מדהים שהיא ערכה בקיץ הקודם. הסתכלתי באינטרנט ואכן מצאתי טיול לספרד שמיועד לנערים ולנערות בגיל הבר/בת מצווה. אני עובדת קשה, חוזרת מאוחר הביתה וחשבתי שזו הזדמנות נהדרת לבלות קצת עם הבן הגדול שלי.

מה עשינו
טיול לספרד היה אחת החוויות המדהימות שהייתה לי והעמיקה את הקשר עם הבן שלי. התחלנו את הטיול במדריד, שם ביקרנו בגני רטירו, בכיכר סיבלס, ראינו את הארמון המלכותי, את פוארטה דל סול וגם כמובן אטרקציה מיוחדת והיא אצטדיון הכדורגל המפורסם של ריאל מדריד. כל הילדים השתגעו והצטלמו שם מכל הכיוונים. הגענו עד לדרום ספרד וביקרנו באתרים חשובים ליהדות, כמו קורדובה שם חי ופעם הרמב"ם. הגענו גם לברצלונה המהממת שם ראינו את המבנים המיוחדים של גאודי. 



איך אפשר להירשם לטיול לספרד
את הטיול שלנו הדריכה מדריכה מקסימה וידידותית. היא ידעה בדיוק מה בני נוער אוהבים - קצת אתרי תרבות ומורשת, הרבה כדורגל, הרבה אוכל טוב, ריקודי פלמנקו מהממים, שיטוטים בשווקים, קניות במדריד ובברצלונה וכמובן מסעדות ואוכל טוב. אם תיכנסו לאתר שאני מצאתי בו את הטיול שלנו, תוכלו לראות בו המון אפשרויות לטיול בספרד - טיול בר מצווה כמו שאנחנו עשינו, טיול לגיל הזהב, טיול משפחות, טיול שמותאם אישית לקבוצה מסוימת. כל הטיולים הללו יוצאים עם מדריכים נחמדים מאוד, נוסעים בהם באוטובוסים ממוזגים, ישנים בבתי מלון ברמה גבוהה ונהנים מחברה טובה. הייתה לי עם הבן שלי חוויה לכל החיים ואני ממליצה את זה לכל אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה