יום שישי, 1 בינואר 2016

פנייה אל עורך דין תאונות דרכים



המצב בכבישים הוא קטסטרופלי, תאונות הדרכים נגרמות בשל שני גורמים, האחד – הגורם התשתיתי: מצב התשתיות משפיע על התנהגותכם כנהגים על הכביש. הכבישים לא מתוחזקים, שלטי ההכוונה מעורפלים והתמרורים לא ברורים, הכבישים ללא הפרדה בין נתיבים, מפגעים בטיחותיים ומחסור בתאורה, כתמי שמן על הכבישים, עלולים לגרום לתאונות דרכים. פנייה למשרד עורך דין תאונות דרכים בזמן הסמוך למועד התאונה יכוון אתכם כיצד לפעול באופן המיטבי ביותר – עדויות, צילומים וכדומה. השני – הגורם האנושי: מצבו של האדם והתנהגותו על הכביש משפיעים על היווצרותם של תאונות דרכים. נהיגה עבריינית, חוסר תשומת לב, נהיגה במצב של שכרות ועייפות וחוסר ציות לתמרורים, יביאו לתאונת דרכים – אם קרה כך, הפעילו את הביטוח ופנו לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים.




עורך דין תאונות דרכים סוגי תאונות דרכים –
* אם נפגעת בתאונת דרכים כנהג ברכב, עליך לתבוע את חברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב בו נהגת. פנייה לשירותי עורך דין תאונות דרכים תעזור ותסייע לך רבות לקבלת פיצויים כספיים.
* תאונת פגע וברח – זו היא תאונה אשר בה הרכב הפוגע בכם לא עצר את רכבו, לא גילה התעניינות בשלומכם, לא הגיש לכם הפצועים בתאונה כל עזרה רפואית ולא מסר לכם את הפרטים האישיים שלו, כפי שהוא נדרש על פי החוק לעשות. גם במקרה הזה יש לתבוע את קרנית, אך במקרים אלו יש קושי להוכיח את זכאות הנפגע , ולכן רצוי שתפנו לשירותי עורך דין תאונות דרכים בסמוך למועד התאונה שיוכיחו את הזכאות שלכם לקבל פיצויי כספי מקרן הביטוח קרנית.
* נפגע בתאונת דרכים כהולך רגל צריך לתבוע את חברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב הפוגע, בהיעדר פרטי הרכב, הוקמה לשם כך קרן בשם קרנית עורך דין תאונות דרכים ידרוש את הפיצוי הכספי המרבי עבורכם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה