יום שישי, 1 בינואר 2016

טיול לאנטארקטיקה

החוויה המדהימה שלי בטיול לאנטארקטיקה
תמיד הייתי טיפוס הרפתקן. עוד לפני הצבא עשיתי קורס צלילה, טיילתי במדבר יהודה ועשיתי סנפלינג במקומות מדהימים. אחרי הצבא עשיתי את "הטיול הגדול" לדרום אמריקה ושם טיילתי בהרי האנדים במקומות הכי יפים שיש. אבל שום דבר לא הכין אותי לחוויה המדהימה שלי באמת. כשהגעתי לגיל חמישים אשתי אמרה לי שהכינה לי הפתעה מיוחדת, אבל ממש מיוחדת.... הייתי בטוח שהיא ארגנה לי טיול צלילה או טיול אופנים אבל היא שלפה שני כרטיסים ועליהם היה מודפס - טיול לאנטארקטיקה, יציאה בעוד שבועיים!!!!

יצאנו לדרך...
מסתבר שכולם היו בסוד העניינים - המשפחה, הבוס, החברים לעבודה - כולם פרגנו והתרגשו ביחד איתי. ביום הגדול נסענו לשדה התעופה ושם טסנו לארגנטינה, זיכרונות מהעבר הרחוק... הגענו לעיר אושואיה, העיר הדרומית ביותר והשלמנו ציוד הכרחי. זו עיר שכולם בה עוצרים לפני בטיול לאנטארקטיקה כדי להצטייד וכבר שם התחלתי להתרגש כי הייתה שם אווירת טיולים של מטיילים והרפתקנים מכל העולם.

זה לא יאומן כמה שהיה מדהים הטיול הזה!!!
בטיול נסענו לאי פוקלנד ולאי ג'ורג'יה הדרומי ושם ראינו להקות של אלבטרוסים ופינגווינים מלכותיים. ראינו לווייתנים ששטו לצד הספינה ומתחתיה, ירדנו לסירות זודיאק ושטנו ממש מתחת לקרחוני עד, ראינו כלבי ים ואפילו את הצייד הגדול - כלב ים נמרי! הספינה שלנו הייתה נוחה מאוד כי היא הותאמה במיוחד לטיול בתנאים הקיצוניים של הקוטב הדרומי. המדריך שלנו היה מקצועי ונחמד, הוא התרגש ביחד איתנו וסיפר לי שיש גם טיולים שמיוחדים לצלמים עם מדריך מקצועי שמתמצא בצילום. אין מה להגיד, היה לי חלום אמיתי שבו נסעתי עם האישה שאני אוהב להרפתקה של החיים שלי. גם אתה יכול להגשים את החלום עוד היום - התקשר אלינו ובחר בטיול לאנטארקטיקה.