יום שבת, 30 בינואר 2016

ענבל אור



ענבל אור – אתגרים בדרכה

ענבל אור היא יזמית נדל"ן המתמחה בפרויקטים המתבצעים במרכז הארץ. כל הפרויקטים שאותם יוצרת אור מעניקים לתושבי הדירות סביבה מפנקת ואיכותית. כיוון שהמטרה היא ליצור סביבה איכותית אפשר להבין כי הדרישות הללו מציבות לא מעט אתגרים בדרכה.

להתחיל מלמטה

ישנם אנשים שמשוכנעים כי כל מי שנכנס לעולם הנדל"ן וכל מי שבונה בניינים חייב להיות אדם עם קשרים רבים ולא פעם יהיה זה נכון. אך במקרה של ענבל אור היא לא זכתה ליחס מיוחד או לפתיחת דלתות. להפך, אור עשתה את דרכה בכוחות עצמה כבר מההתחלה. היא תושבת באר שבע במקור ומשפחתה לא נמנתה עם המשפחות העשירות בארץ. היא כן למדה מהבית לעבוד קשה, ללמוד ולפלס את הדרך בעבודה קשה. כך אפשר לראות כי בזמן שחברותיה בילו לאחר הצבא בטיולים שונים היא הלכה ללמוד משפטים והחזיקה בשתי עבודות כדי לממן את המחייה. בראיונות שונים ציינה אור כי התחלה מלמטה היא זו שגרמה לה לעבוד קשה ולרצות להצליח ליצור פרויקטים ברמה גבוהה.

להיות אישה מצליחה

אפשר לראות כי בכל פרויקט בתחום הנדל"ן ישנם אתגרים וכן אפשר לראות כי לרוב עולם זה נשלט על ידי גברים. ענבל אור היא אישה מצליחה אשר מהווה השראה עבור נשים אחרות. נשים רבות רואות את אור כפורצת דרך בעולם שעד לא מזמן נחשב לגברי מאד.


להכיר את הפרטים הקטנים

הצלחה בתחום הנדל"ן כמו גם בכל תחום עסקי סבוך ומורכב דורשת הכרות עם הפרטים הקטנים של כל פרויקט ועבודה מעמיקה של הוצאת פרויקט לפועל. ענבל אור ידועה כמי שמעורבת באופן פעיל בכל פרויקט של החברה וכמי שמקפידה ללמוד את התחום כמה שיותר במטרה ליצור סביבת מגורים איכותית לדיירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה