יום שישי, 1 בינואר 2016

יציאה אל טיולי ג'יפים בספרד



המון אנשי מתחבטים בשאלה – האם לנסוע עם ילדים לחופשה השנתית שלהם? מאוד תלוי מה מטרת החופשה שלכם... אם ברצונכם בחופשה רומנטית והעמקת הקשר הזוגי, כמובן שלא כדאי לקחת את הילדים, תשאירו אותם עם המטפלת או עם סבא וסבתא, אבל אם ברצונכם לעשות חופשה משפחתית ובתוך כך ללכד את האחווה המשפחתית שלכם, קחו את הילדים שלכם אתכם, יש הרבה אטרקציות בטיולים גם לילדים וזה יכול להיות נפלא עבורם, המלצה שלנו, קחו טיולים ג'יפים בספרד.


סוסים וירוק למכביר
טיולי ג'יפים בספרד יובילו אתכם אל נהרות קרירים ונעימים, ואגמים כחולים, אשר זורמים בוואדיות, הירוק פרוש לכל עבר, מסתתר מאחורי עדר של כבשים וצהלות של סוסים אצילים המשוטטים באופן חופשי על גבי המדרונות. שמורת אורדסה נמצאת בצפון אראגון, צוקי סלע יקיפו אתכם מכל עבר ומעל תבחינו בפסגה הכפולה של מונטה פרדידו המזרים מים אל קניון אניסקלו הנפלא.




מעדנים ערבים לחיך
טיולי ג'יפים בספרד יביאו אתכם לכיוון גבול צרפת – ספרד, אל קמינו דה לה ליברטאד – בתרגום חופשי משמעו דרך החופש – אלו הם מעברי הרים צרים, כאשר מאימת המשטר הנאצים דרכם נמלטו אלפי יהודים. כעת יורדים אל עמק פיארס, ישנה חנות קטנה, בעלת החנות סוגרת אותה בדיוק כאשר מגיעה קבוצה מישראל. היא עולה במדרגות למשפחתה, הגיע הזמן לאכול ארוחה טובה עם יין. הם לא מזלזלים בזמן האיכות הזה, כאן לשיחה טובה על כוס קפה יש משמעות רבה. בשר הציד מההרים, ביחד עם הירקות ושמן הזית מדרום ספרד, מהווים ביחד מעדן יוצא מן הכלל. המסעדות מגישות לשולחן מבחר מעדנים בשפע ובמקביל מוזגות בלי הרף יין איכותי ומובחר, אשר מוגש בכל ארוחה וארוחה, בין אם ביקשתם או לא ביקשתם, זה חלק מהמנהגים כאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה