יום שני, 11 בינואר 2016

גלידה לאירועים מסוגים שונים

יש כמה וכמה דרכים בהם תוכלו להפתיע את האורחים שלכם בסוגים שונים של אירועים. כמובן שההפתעה צריכה להלום את סוג האירוע, ואת קהל האורחים בו. אחת הדרכים, המתאימה עבור כל סוגי האירועים היא גלידה לאירועים. זהו הטרנד החם ביותר כיום באירועים מסוגים שונים: ימי הולדת, בר או בת מצווה, חתונות, בריתות, ואירועים עסקיים כגון השקות של מוצרים, הרמות כוסית, ערבי גיבוש ועוד.

עיצוב עמדות הגשה

גלידה לאירועים, כאשר היא מוגשת לאורחים בעמדה מעוצבת בצורה איכותית, יכולה להפוך את כל האירוע לחוויה מסוג אחר. האורחים המשתהים יתפלאו לראות כי גם בנושא הקינוח השקעתם, והעמדתם עמדות יעודיו לנושא. יש מגוון אפשרויות לעיצוב עמדות הגשה של גלידה עבור אירועים פרטיים ועסקיים כאחד.

מגוון טעמים רחב

חברות המספקות שירות הגשת גלידה באירוע מקפידות לכלול מגוון טעמים רחב, הכולל גם טעמי גלידה מתוקים, לצד גלידה בטעמי סורבה חמוצים. כך כל אחד מהאורחים יכול להתענג על הגלידה שהוא אוהב, ולקבל אותה מוגשת בגביע, צלחת הגשה, או כל אופן הגשה אחר אשר תסכמו מול החברה המבצעת.

הגשה חופשית

יש כמה אפשרויות לקבל את שירות זה. יש חברות המספקות דוכן גלידות ללא צוות המלווה את האירוע עצמו. לעומתן, חברות אחרות כוללות בהצעת המחיר שלהם גם צוות מלצרים, אשר עומד לרשות האורחים במהלך כל האירוע.

כיצד לבחור חברה

יש כמה וכמה חברות אשר מציעות שירות של הגשת גלידות באירועים שונים. בחירת החברה צריכה להתבסס על ההתרשמות שלכם ממנה, על איכות הגלידה המוגשת במסגרת האירוע, רמת ההקפדה על הניקיון והאסתטיקה, וכמובן איכות השירות של מספקי השירות. לפני שאתם מסכמים עם חברה מסויימת שתספק לכם את שירות זה, פנו אל מספר חברות, על מנת שתוכלו להשוות בינן. כמו כן דאגו לקבל הצעות מחיר להשוואה, וודאו כי השירות המוצע עונה על הצרכים שלכם.

גלידה לאירועים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה