יום שבת, 5 בנובמבר 2016

לוטודיל



החיים בישראל יכולים להיות קשים במיוחד עבור הרוב הגדול של אזרחי המדינה הקטנה שלנו. מדובר פעמים רבות על מאבק יום יום נגד קשיים מאוד משמעותיים שפוגעים באיכות ובנוחות החיים שלנו. נראה כי אם אתם לא בנים של טייקונים או חלק ממשפחה עשירה שתוריש לכם סכום כסף עצום, אין לכ אפשרות לחיות חיים נוחים בישראל. זה מה שגורם להרבה מאוד ישראלים לרצות לקום ולעזוב את מדינת ישראל. חלק מאתנו מעדיף לחיות במדינה אירופאית או בארצות הברית, שם לא צריך לעבוד קשה כל כך כמו בישראל כדי לקבל איכות חיים מינימלית, ובטח שלא צריך לדאוג אם נצליח לסיים את החודש לא במינוס בחשבון הבנק. ככל הנראה רובינו בוחרים להישאר בישראל כי אנחנו אוהבים את המדינה שלנו למרות הכול ואנחנו מרגישים אליה תחושת שייכות אמתית. אנחנו בוחרים להישאר בישראל שיש בה בעיות כלכליות גדולות ביותר.

בראש ובראשונה מדובר על יוקר המחייה, שהוא ככל הנראה הדבר שהכי מקשה על הישראלים את ניהול החיים שלהם. יוקר הדיור הוא הבעיה המרכזית שלנו. גם דירות להשכרה וגם דירות למכירה לוקחות מאתנו הרבה יותר מדי כסף. גם שאר ההוצאות השוטפות של המחייה בישראל הן בסכומים גבוהים מאוד. נראה כי זכייה בלוטו היא האופציה היחידה עבור הישראלי הממוצע לזכות בחיים נוחים. עבור חברי לוטודיל, יש סיכוי גדול יותר להגשמת החלום.

מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון המונה אלפי חברים. הם משתתפים בכמעט 300 הגרלות מפעל הפיס בחודש. סיכויי הזכייה שלהם גדולים באופן משמעותי.

איך זה קורה?

מועדון לוטודיל הרכיב מנגנון שבזכותו סיכויי הזכייה של חברי המועדון גבוהים במיוחד:
·      
השתתפות בהרבה הגרלות
·       הגרלות קבוצתיות
·       מילוי טפסים מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה