יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

הכרויות גרושים



הכרויות גרושים הוא הפרק החדש בחייכם
התגרשתם. התהליך עצמו לא נעים, אבל עברתם אותו. עכשיו אתם בפרק חדש בחייכם. עכשיו זה הזמן לעשות כל מה שתמיד רציתם: תלמדו לנגן על משהו (מצידי גם קסילופון), תלמדו שפה חדשה, תפסיקו לעשן, תתחילו לעשות ספורט, הקפידו של שינה טובה, אוכל בריא, תלמדו לגלוש, תירשמו לקיר טיפוס. לא משנה מה, פשוט תמשיכו לעשות. אנשים מעניינים מושכים אליהם אנשים מעניינים. מה שמביא אותי לנקודה הבאה, הפרק החדש בחייכם- הכרויות גרושים.




כמה טיפים כשהולכים להכרויות גרושים
·         המטען הרגשי שלכם לא רלוונטי- תשתדלו להשאיר את כל הכעס, הטינה והעצב על האקסית או האקס אצלכם בבית. כשאתם יוצאים למפגש הכרויות גרושים, אתם עצמכם בצורה הטובה ביותר. זוכרים את כל מה שאמרתי לכם להתחיל לעשות בפסקה הקודמת? אז זה מה שאתם מביאים לשולחן. אלו הקלפים שלכם, ואיתם אתם משחקים. אם הייתם פוגשים מישהו בפעם הראשונה והוא היה מספר לכם על מערכת היחסים הכי ארוכה ולא מוצלחת שהייתה לו, לא הייתם רוצים לפגוש אותו שוב, נכון?

·         שפרו הופעתכם- כמובן שתתחילו לעשות ספורט, להקפיד על תזונה נכונה ושינה מספקת, ואולי הגיע הזמן גם להפסיק לעשן, אבל תעשו לעצמכם טובה ותתלבשו יפה. לא חובה משהו "פנסי שמנסי", אבל תשקיעו בעצמכם קצת.

·         שתייה ואוכל- במפגשי גרושים גרושות, לרוב מוגש אוכל או כיבוד קל ושתייה. אמנם זה לא המיטב של המיטב ולא מדובר במסעדת חמישה כוכבי מישלן, אבל יש אנשים שמתנהגים בבופה או בר חופשי כמי שלא ראו מימיהם שפע של אוכל או שתייה. הקפידו על צורה נאותה של אכילה, הגבילו את עצמכם למשקה אלכוהולי אחד ובאופן כללי פשוט שדרו נינוחות וקלילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה