יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

הלוואה מקרן השתלמות



כיצד לוקחים הלוואה מקרן השתלמות

מה היא הלוואה מקרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות הינה הלוואה הנלקחת מן הבנק בו מנוהלת קרן ההשתלמות שלכם. המעסיק מפקיד כספים בתדירות בקרן ההשתלמות שלכם, וניתן לקחת הלוואה על סמך כספים אלו. זוהי שיטת הלוואה משתלמת, המאפשרת לכם לנצל את הכסף הנחסך ולצבור סכומים נוספים בזמן החזרת ההלוואה. 




כיצד לוקחים הלוואה מקרן השתלמות

·         בטרם הגשת הבקשה: החתימו את סניף הבנק שלכם על טופס המאפשר לקרן ההשתלמות לחייב את החשבון שלכם. וודאו כי אתם זכאים להלוואה על חשבון קרן ההשתלמות – קרנות מסוימות דורשות ותק של 3 שנים ומעלה בקרן בטרם לקיחת ההלוואה, ולא ניתן לקחת הלוואה נוספת בעת קיומה של הלוואה פעילה בקרן.

·         אמצעי ואופן הגשת הבקשה: ניתן להגיש בקשה להלוואה מקרן השתלמות באמצעות שימוש בטופס הקיים באתר של כל בנק או קופת גמל (בחרו בבנק שמנהל את קרן ההשתלמות שלכם). הדפיסו טופס זה ומלאו בו את כל הפרטים הדרושים. יש למלא בו את פרטיכם האישיים, סמנו את סוג קרן ההשתלמות בה אתם חברים, את סכום ההלוואה אותה אתם מעוניינים לקחת, את מספר תשלומי החזרת ההלוואה שאתם מעוניינים לעשות, ואת מספר חשבון הבנק לזיכוי ההלוואה. אל טופס זה צרפו את צילום תעודת הזהות שלכם (כולל הספח), צ'ק מבוטל וטופס הוראה חתום על ידי הבנק, המאשר לנהל את החשבון שלכם. ניתן לשלוח מסמכים אלו במייל, בפקס ובדואר הרשום אל קרן ההלוואה. 

·         מענה בתום התהליך: בתום התהליך תזכו לתשובה חיובית או שלילית בנוגע להלוואה מקרן השתלמות לה הגשתם בקשה. 

קחו הלוואה מקרן השתלמות עוד היום

קחו הלוואה מקרן השתלמות עוד היום, ותוכלו ליהנות משלל יתרונותיה! הלוואה מקרן השתלמות הינה מומלצת יותר משאר סוגי ההלוואה הקיימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה