יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

מה משפיע על האטרקטיביות של מימון לרכב?



הלוואה יכולה לסייע לטובת מימון לרכב חדש או יד שנייה. את ההלוואה ניתן לקחת מהבנק או מחברה פרטית. גם רכישת רכב במסלול ליסינג נחשבת לסוג של הלוואה, אך היא פחות רלוונטית עבור מי שמעוניין לעשות טרייד אין על הרכב הקיים או לרכוש רכב ישן יותר במסגרת תקציב מצומצמת. בכל מקרה, יש כמה דברים שמשפיעים על האטרקטיביות של ההלוואה וחשוב להכיר אותם טרם בחירת מסלול מימון לרכב.

הנקודה העיקרית שמשפיעה על המימון היא כמובן גובה הריבית בגין ההלוואה. ככל שהריבית עולה והופכת גבוהה יותר, כך האטרקטיביות של ההלוואה יורדת. ריבית נמוכה גם עשויה לבוא על חשבון תקופת החזר ארוכה. מהבחינה הזו לא תמיד ריבית נמוכה היא הפתרון הטוב ביותר, כי יש מקרים שבהם עדיף לשלם קצת יותר מדי חודש אך ליהנות מהחזר כללי נמוך בטווח הארוך.



זמינות חברות מימון וגמישות בפריסת התשלומים
הלוואה חוץ בנקאית ניתנת באישור מיידי ואפשר להשתמש בה כדי לנצל מבצעים על רכישת רכב חדש. לחילופין, ההלוואה חייבת להתאים לצרכי הלקוח והיא לא אמורה להיות קשורה לחשבון הבנק. הלוואה כזו גם לא משפיעה על המסגרת הבנקאית והאשראי ולכן היא אטרקטיבית עבור מי שרוצה להשיג מימון לרכב במהירות ובצורה נוחה.
מצד שני, האטרקטיביות של כל הלוואה חוץ בנקאית נקבעת לפי זמינות חברת המימון. החברה צריכה להיות גמישה ולהציע ללקוח פריסת תשלומים נוחה. פריסת התשלומים תקבע את איכות החיים של הלקוח לאורך חיי ההלוואה ואת ההון הפנוי בחשבון הבנק שלו. בסופו של דבר, המטרה היא להשתמש במסלול חיצוני של מימון לרכב תוך כדי שמירה על רמת החיים הקיימת, ולא באופן שעלול לפגוע בה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה