יום שני, 7 בנובמבר 2016

אבני מזלות



אבנים שונות יכולות להשפיע על בני מזלות שונים בצורה חיובית

רבים אינם יודעים זאת, אולם האסטרולוגיה קובעת לא רק את השפעת הכוכבים על אופיינו בעת הלידה, אלא גם את השפעתם של חומרים שונים בסביבה שלנו על תחושותינו במהלך החיים. מזלות שונים מושפעים מגורמים שונים בחייהם, כאשר אחד הגורמים המשפיעים ביותר על אנרגיית בני המזלות הינם אבני מזלות, אשר הינן אבנים בעלות השפעה חיובית על בני המזל. אבני מזלות הינן אבני חן, אשר חלקן משפיעות על האנרגיה של בני מזלות שונים, כך שניתן לחלקן על פי חודשים או על פי מזלות. לרוב המזלות נוכל למצוא מספר אבני מזלות אשר ישפיעו על בני המזל, ובהן יכולים בני המזל לעשות שימוש בכדי לשנות את רמת האנרגיה שלהם.

אבני מזלות משפיעות על האנרגיה של בני המזל בצורה חיובית

השימוש היומיומי באבני מזלות נועד בכדי ליצור שינויים ברמת האנרגיה של בני המזל, כאשר לאבני המזלות ישנה היכולת להעלאות את האנרגיה ולשפר אותה, כך שבן המזל שעושה בהן שימוש ירגיש טוב יותר, מאושר יותר, רגוע יותר וכמובן מלא באנרגיה חיובית. אבני מזל של מזלות אחרים אינן משפיעות לרעה על בני מזל שאינו שלהן, ולכן אין סכנה בשימוש בהן ואנו אכן רואים שימוש נרחב בכמה מהן באופן גורף כגון יהלומים, אופל ועוד.

חשוב לבחור את אבני המזל בהן אנו עושים שימוש לא רק על פי המזל שלו

מזלות הינם עניין מורכב יותר מאשר קביעת המזל על פי תאריך הלידה, ולכל אחד מפה אסטרולוגית שונה במקצת. כאשר אנו בוחרים אבני מזלות, חשוב שנבחר באבנים אליהן אנו מרגישים חיבור מסוים, ולא רק באבני המזל שלנו, כך שנוכל ליהנות מכל עוצמת השפעתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה