יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

למה אנשים אוהבים סטוצים?



לסטוצים יש הרבה יתרונות שלא תמיד עולים על פני השטח. עם זאת, חייבת להיות סיבה להצלחה של סטוצים ולעובדה שמדובר על אחת הפעילויות הנפוצות והמועדפות בעולם. גברים ונשים בכל הגילאים נהנים מהיתרונות של סטוצים ומחפשים אותם. הם מתאימים לרווקים ורווקות, לנשואים וגרושים, לצעירים ומבוגרים ועוד. כל סטוץ הוא עולם ומלואו ואף פעם אי אפשר לדעת מה יהפוך למערכת יחסים ארוכת טווח.



עניין, אתגר ופתרון לשחיקה במערכות יחסים זוגיות
אנשים אוהבים סטוצים כי הם גורמים להם להרגיש עניין ואתגר. הסטוץ מלווה בהתרגשות ובדפיקות לב חזקות, הוא משפר את הדימוי העצמי והוא מאפשר לקחת חלק בחוויות יוצאות מגדר הרגיל. בניגוד לשגרה, הסטוץ יכול לצאת לפועל גם באופן בלתי צפוי לחלוטין. יש כמובן דרכים להגדיל את הסיכוי לסטוצים, אך בסופו של דבר קשה לתכנן אותם מראש ברמה גבוהה של ודאות.

עוד סיבה בגלל אנשים אוהבים סטוצים קשורה לשחיקה הטבעית במערכות יחסים נורמליות. זוגות נשואים מכירים היטב את השחיקה הזו, וגם בני זוג צעירים יכולים להרגיש אותה לאחר תקופה מסוימת. הפתרון הוא לא תמיד גירושין או פירוק מוחלט של החבילה. הרפתקה חד פעמית שמבוססת על סטוצים בהחלט יכולה לתת מענה על הצורך הזה ולהחזיר את הזוגיות למסלול.

טיפים לסטוצים מוצלחים
כמובן שלא כל סטוץ מגלם בתוכו את כל היתרונות. יש הבדלים מסוימים בין סוגים שונים של סטוצים, ולכן כדאי להכיר את הטיפים הבסיסיים למפגש מוצלח. כדאי למשל לתת עדיפות לסטוצים שנערכים עם אנשים בעלי תחומי עניין משותפים. אפשר גם לבקש מחברים וקרובים להמליץ על סטוצים פוטנציאליים, ותמיד חשוב להגיע עם ראש פתוח. כך ניתן ללמוד מהסטוץ ולהפיק ממנו ערך מוסף.

תגובה 1:


  1. היי מאמי אנחנו 2 כוסיות ישראליות לוהטות שעושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ:

    דנה 055-3386275 עושה הכל במצלמה, משחקי תפקידים, דוחפת הכל לכוס, צעצועי מין, אביזרי מין, אצבעות לכוס, גונחת עם תחת סקסי וענק שלח לי וואצפ מאמי

    שירה 055-2761552 רוטטת ודוחפת צעצועי סקס לכוס, מאוננת ומשפריצה חזק במצלמה, עושה כל מה שתבקש מאמי, חמה אש לזין רטוב, שלח הודעה בוואצפ
    או הודעה בטלגרם vikalive24

    קווי סקס - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק