יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

פרגולות אלומיניום



המראה של פרגולות אלומיניום

פעמים רבות כאשר מפרטים על היתרונות של פרגולות אלומיניום כאלה ואחרות מול פרגולות העץ, נהוג לציין כי אכן פרגולות האלומיניום הן זולות יותר, איכותיות מאד, ודורשות פחות התעסקות, אך מציינים לעתים קרובות, כי המראה של פרגולות העץ הוא פשוט מושך יותר ללא כל צל של ספק - כי אין תחליף למראה של עץ טבעי, בפרט כאשר הוא ממוקם בתוך חצר מטופחת. כאן המקום שלנו לשבור עבורכם את הסטיגמה. פרגולות אלומיניום יכולות להיות לא פחות יפות מאשר פרגולות העץ - ואף להתעלות עליהן ללא כל צל של ספק!



עיצובים מיוחדים ומפתיעים

יש לזכור כי ניתן לצבוע פרגולות אלומיניום איך שאתם תבחרו. האלומיניום הוא חומר אשר נוח מאד לעבוד איתו. על כן, אם תרצו לצבוע את הפרגולות בצבעים בולטים באופן מיוחד - אפשר לעשות זאת. אפשר גם לצבוע אותם בצבעים בהירים, כך שיהיה להם מראה שליו ונעים שמשתלב עם הסביבה בצורה יוצאת מן הכלל.
אוהבים בכל זאת את המראה הטבעי? אין שום בעיה! כיום, אפשר להתקין פרגולות אלומיניום, ולעצב ולצבוע אותן כך שהן יראו כאילו מדובר על פרגולות מעץ לכל דבר וענין. כך, אם אתם רוצים להקנות לפרגולה שלכם מראה טבעי לגמרי, אפילו לצרכים מסחריים גרידא (לא מעט צימרים למשל רוצים להתקין פרגולות אשר יקנו מראה טבעי) - אפשר לעשות זאת בקלות בעלות נמוכה יותר, עם פרגולות אלומיניום מן הסתם.
מעבר לכך, יש לציין כי בעיצוב עצמו של הפרגולות מאלומיניום, אפשר לקבל מראה מושך במיוחד ללא כל צל של ספק. אפשר שיהיה מדובר על שלבים צפופים או מרווחים, אפשר לבחור טקסטורות שונות לפרגולות, ואפשר גם לעצב את הפרגולות בגדלים שונים - כך שהמראה הסופי שלהן יהיה מושך במיוחד.

לקבל כל עיצוב שרק תרצו

בקיצור, בהתקנה של פרגולות אלומיניום לא רק שאינכם מוגבלים מבחינת העיצוב, ההפך הוא הנכון. מכיוון שהאלומיניום הוא חומר זול וגמיש במיוחד - אתם יכולים לקבל שפע של עיצובים לפרגולה בהתאמה אישית, וכך ליצור מראה מושך ויפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה