יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



ההעדפה של דנה תדמור לרשתות הגדולות
אם אתם בעניין של השקעות נדל"ן, וודאי תשמחו לגלות כי יש היום חברה מקצועית ביותר אשר תוכל לספק לכם את כל המידע הנדרש לכם וכל הסיוע על מנת לקיים השקעות מוצלחות במיוחד בתחום זה. חברה כזו היא לא אחרת מאשר אקסיום. חברת אקסיום עוסקת בהשקעות בנדל"ן, ובפרט בנדל"ן העסקי והמסחרי. אין זה דבר מובן מאליו. אסטרטגיית הניהול של דנה תדמור, מנכ"לית חברת אקסיום, גורסת כי צריכה להיות העדפה לנדל"ן המסחרי, משום שכאן יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה לתשואה מוצלחת במיוחד, ומעבר לכך - יש אפשרות לחתום על חוזים לאור זמן. עם זאת כידוע, לא כל נדל"ן עסקי יהיה בהכרח איכותי ומניב. שאלת המפתח כאן היא כמובן באשר לאיכות השוכרים. כאן מסבירה דנה תדמור, כי אקסיום תמיד מעדיפה לעבור בשכירות עם חברות גדולות ומוכרות, עם עדיפות לרשתות שמוכרות ברחבי המדינה המושקעת, ואפילו בעולם כולו.



ומה היתרון ברשתות הללו?
מכיוון שלפי דנה תדמור, מעדיפה אקסיום להשכיר את נכסיה לחברות גדולות - התשואה היא אכן מובטחת! חברות גדולות הן כאלו שיש להן מודעות גם לתדמית שלהן, ויש להן יכולת כלכלית ופיננסית גבוהה. מדובר על חברות אשר מסוגלות להתחייב בחוזים ארוכי טווח, בדמי שכירות גבוהים, באזורים הנחשבים והנחשקים ביותר מבחינת נדל"ן. כך למשל, כאשר אקסיום משכירה נכס במרכז מסחרי לחברת בתי הקפה העולמיים סטרבאקס, המשקיעים בנכס שהם בעצם הלקוחות של דנה תדמור, יכולים להיות בטוחים שהם יקבלו תשואה קבועה, במשך מספר שנים - שכן סטרבאקס היא חברה גדולה, רצינית ואחראית, אשר עומדת במחויבות שלה. זוהי כמובן רק דוגמה אחת, אך בסופו של דבר- אקסיום עובדת תמיד עם רשתות גדולות, בדירוג אשראי משמעותי של AAA.

מבטיחים לכם תוצאות
כך בעצם, דנה תדמור יכולה להבטיח לכם תוצאות בשטח תוך זמן קצר יחסית. בכך שאקסיום תמיד עובדת עם חברות גדולות ומוכרות ככל האפשר, אתם יודעים שהכסף שאתם משקיעים נמצא בידיים בטוחות, ובעצם מדובר על אחת מהאפשרויות הנוחות ביותר להשקעות רווחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה