יום שבת, 28 בספטמבר 2013

עורך דין תאונות



עורך דין תאונות דואג לפיצויים שלכם
אין עוררין על כך כי תאונת דרכים מהווה אירוע לא נעים הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית על פי רוב. מעבר לכך, נראה כי ללא כל צל של ספק כאשר אתם עוברים תאונה מצערת ולא צפויה, אתם חווים פגיעה לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמה הכלכלית. מצד אחד, ההוצאות עבור הטיפול הרפואי יכולות להיות גבוהות במיוחד. מן הצד השני, אתם לא יכולים לעבוד לאחר התאונה, וכך ההכנסות שלכם נפגעות באופן משמעותי ביותר מן הסתם, ולצערנו יש גם מקומות עבודה שמנצלים זאת לצורך פיטורי עובדים, בצורה שאיננה הוגנת בעליל. לכן, חשוב מאד לפנות אל עורך דין תאונות במהירות לאחר שעברתם את התאונה. עורך דין תאונות בעצם יכול לייצג אתכם היטב, ולדאוג שאתם תקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם לפי חוק.

איזה פיצויים אפשר לקבל
הפיצויים אשר עורך דין תאונות יעביר לכם, תלויים כמובן במהות התאונה אשר עברתם, ובמידת האחריות של גורם צד שלישי לתאונה. כך למשל, אם עברתם תאונת דרכים במסגרת דרככם לעבודה - מי שצריכים לשלם לכם פיצויים זהו המוסד לביטוח לאומי-  שכן מדובר על תאונת עבודה ולא תאונת דרכים, ולא תמיד אנשים מודעים לכך. גם אם נפלתם במהלך משחק בחצר - בשל אובדן כושר העבודה הזמני, הביטוח הלאומי צריך לשלם לכם פיצויים שונים. בכל המקרים הללו, עורך דין תאונות הוא שיסביר לכם מי צריך לספק לכם את הפיצויים תוך כמה זמן, ובאיזה שווי, וכמובן הוא זה שיגיש בשמכם את כל הבקשות למוסדות הרלוונטיים.

  
פונים לגורם בעל ניסיון
חשוב מאד לציין, שהפניה אל עורך דין תאונות בסופו של דבר משתלמת לא רק מבחינה כספית - אלא גם מבחינה בריאותית. ברגע שתוכלו לקבל פיצויים מהירים, ולו באופן חלקי - אתם גם תוכלו לשלם עבור הוצאות הטיפול הרפואי הנדרש, לעבור שיקום איכותי ומוצלח, ולחזור מסלול החיים הרגיל שלכם מהר ככל הניתן. על כן, מומלץ בחום לפנות למשרד מקצועי של עורך דין תאונות, שיטפל במקרה שלכם בצורה הראויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה