יום שישי, 27 בספטמבר 2013

שמלת כלה



שמלת כלה רבת משמעות
אין כל עוררין על העובדה כי רבות נכתב על ערב החתונה ועל כל ההכנות הנדרשות, גם אלה הכלליות וגם אלה האישיות של החתן והכלה לאורך זמן ממושך למדי. נראה כי אחד מן הנושאים אשר תמיד יש להתעדכן בנוגע אליהם היא שמלת כלה. שמלת כלה היא המסמר של הערב. שמלת כלה היא זו אשר מוציאה את הכלה הכי יפה שניתן להעלות על הדעת, ועל כן לשמלת כלה יש משמעות גדולה יותר הרבה מעבר להיותה לבנה כמובן.
שמלת כלה למראה מיוחד
רמת העיצוב של שמלת כלה קובעת ביותר, ויש לה משמעות גדולה לגבי מה שאת רוצה לשדר בערב המיוחד שלך ללא כל צל של ספק בכלל. האמת היא, כי כיום נהוג להשכיר שמלת כלה של מעצבים מפורסמים, ולו כדי שהשמלה תהיה לא רק מיוחדת, אלא שתהיה מתאימה אחד לאחד על הגוף שלך. שמלות מעצבים הן פריטי לבוש מקובלים בכל העולם ושמלות כלה בפרט. מכיוון שלא כל הנשים יכולות להרשות לעצמן להוציא סכומים גדולים על שמלה ללילה אחד בלבד, הרי שפתרון השכרת השמלה הוא הפתרון המתאים ביותר לכך.


שמלת כלה מבית מעצב/ת ידועים זה לא רק השם והמותג, אלא הרבה יותר מכך. זה כמו ההבדל בין רכישת מכונית סקודה מהודרת ומאובזרת לבין רכישת מרצדס מהודרת. נכון ששתי המכוניות מהודרות, אבל איזה הבדל. שמלת כלה מעוצבת תוסיף משמעות רבה לבחירה שלך וכולם ירגישו בכך גם אם לא יבינו בדיוק מדוע.
שמלת כלה של מעצב ישראלי
יש מעצבי בגדים רבים בישראל שעוסקים גם בעיצוב שמלות לכלות. ניתן להגיע לחנויות או לבתי המלאכה שלהם ולברר אודות אפשרות לתפירת שמלה לערב החתונה או לרכוש שמלה מוכנה שמתאימה לגזרה שלך. מעצבי שמלות ערב ושמלות כלה ידעו להתאים את השמלה הנכונה לגזרה שלך תוך הדגשת מבנה הגוף שלך ללא קשר עם צורתו. לא כל אישה ניחנה בגוף של דוגמנית, אבל כל מעצב טוב ידע להפוך כל גוף למדהים עם עיצוב נכון והקפדה על כל הפרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה