יום שבת, 21 בספטמבר 2013

טיפול פנים בראשון לציון



טיפול פנים בראשון לציון – העלמת קמטים
טיפול פנים בראשון לציון ניתן לעשות אצל קוסמטיקאיות רבות ואחד מן הטיפולים הנפוצים ביותר לפנים הוא לא אחר מאשר העלמת קמטים. חשוב לזכור כי טיפול פנים בראשון לציון, כמו בכל מקום אחר אינו יכול לעצור את תהליך הזדקנות העור, אלא לסייע בעיכובו ובהאטת התהליך. גם טיפול להעלמת קמטים הוא טיפול כזה אשר לא ימנע את הופעת הקמטים לנצח, אלא שייתן לך הרגשה טובה ורעננה עם הרבה פחות קמטים בעור ומראה הרבה יותר בריא.
העלמת קמטים
רוב המחקרים מראים כי עור הפנים מתחיל בתהליך ההזדקנות בגיל 25 וזו היא הסיבה כי רבות מן הנשים רואות את עשר השנים היפות ביותר של חייהן בין גיל 20 ל - 21. אבל אם נתייחס לעניין באופן קצת יותר רציני הרי שמן הסתם העור מתחיל להראות סימני הזדקנות הבאים לידי ביטוי גם בהופעת קמטים לאחר גיל 25, אבל יש הרבה מה לעשות בנידון.
העלמת קמטים מתחילה כבר בגילאים אלה והדבר תלוי כמובן מטבע הדברים בסוג העור ובגנים אשר ירשת מקודמותייך ללא כל עוררין. כבר בגיל זה ניתן להבחין בניצני הקמטים על המצח, ליד השפתיים, מתחת לעיניים ובמקומות אחרים לצורך העניין.
חשוב לחזור ולהדגיש כי אין שיטת פלא לעצירת הופעת הקמטים או להעלמתם לנצח בסופו של דבר. יש דרכים לעכב את התהליך, ומגיע גיל מסוים כי הדבר הופך בלתי אפשרי עוד, אבל הדרך עד לשם עוד ארוכה ללא כל צל של ספק.
כיצד נלחמים בקמטים
האמת היא כי כיום יש כמה שיטות להעלמת קמטים או למלחמה בהם. הראשונה מיועדת לקימוטים קלים בלבד אשר מטבע הדברים מופיעים בגיל צעיר יחסית (30+), והיא מתבצעת על ידי קרמים שונים אשר מותחים את העור וממצקים אותו היטב. השיטה השנייה היא לקמטים של גיל מבוגר יותר (40+), והיא כוללת מתיחת פנים, הזרקת בוטוקס וכדומה.
יש לציין את העובדה כי טיפול פנים בראשון לציון יש לעשות על ידי קוסמטיקאית מומחית בלבד, ולא במכון יופי רגיל כל שהוא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה