יום שישי, 27 בספטמבר 2013

מתנות עם הדפסה



מתנות עם הדפסה לילדים
אין זה סוד כי מתנה לילדים יכולה להיות מאד מרגשת במידה והיא נושאת את תמונות הילדים. האמת היא כי בדיוק בגלל זה הרבה מאד מגני הילדים קונים באופן מרוכז בחגים או בסוף השנה מתנות עם הדפסה או הקדשה עבור כל ילד וילדה. מתנות עם הדפסה אלו הן זולות יחסית כאשר קונים אותן במרוכז, הן מקוריות ומאוד משמחות את הילדים והוריהם בסופו של דבר. אפשר להכין מתנות עם הדפסה אישית או הקדשה אישית על: פאזלים, תיקי גן, תיקי ספרייה, חולצות, קופות חיסכון, סינרים, כובעים, ספלים, קערות, דיסקים, קלמרים, כריות ואפילו על דובי נחמד. כאשר גני הילדים רוכשים מתנות עם הדפסה הם יכולים גם להדפיס תמונת מחזור של כל ילדי הגן ולא רק תמונות אישיות לצורך הענין. מתנות עם הדפסה מקוריות הן גם אלו אשר מודפסות על חפצי יודיאקה.

מתנות עם הדפסה על חפצי יודיאקה
מתנות עם הדפסה על חפצי יודיאקה מתאימות לקרובים מחו"ל, לביקור בחג ובשבת, חנוכת בית וכדומה. ניתן להדפיס על חמסות שונות, ספר תורה, מחזיקי מפתחות להם צמודה תפילת הדרך למשל, תליון של מגן דוד לרכב ואף הקדשה על כיפה. ישנם אף חפצים אחרים אשר מתאימים בעת ביקור במידה ורוצים לתת מתנות עם הדפסה והם לא פחות מקוריים.



מתנות עם הדפסה מקורית
במידה ומוזמנים לחגים או לביקור ורוצים להביא מתנות עם הדפסה, מקסים ומקורי להעניק הדפסה על נר, הדפסה על מוצרי קריסטל שונים, הדפסה על אלבומים, הדפסה על שלט לדלת וכיו"ב. כל מתנה עם הדפסה לא תישכח או תיזרק ותמיד תיכנס ללב אשר מקבל אותה.

מתנות עם הדפסה על קנבס
גם מתנות עם הדפסה על קנבס הפכו מאוד מקוריות. ניתן להביא להדפסה תמונה על דיסק או דיסק און קי, ובעלות של כ - 150 ₪, תלוי בגודל המבוקש יהיה ניתן להדפיס על הקנבס. בנוסף לכך, אפשר להביא מספר תמונות ממוחשבות, ולעצב על הקנבס קולאז' של מקבל המתנה. ומי לא רוצה לקבל כזו מתנה בסופו של דבר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה