יום שבת, 28 בספטמבר 2013

עו"ד מקרקעין



מתי יש לפנות אל עו"ד מקרקעין?
מקרקעין הוא תחום מורכב ביותר מבחינת החוקים השונים ומבחינת העלות הגבוהה שכרוכה בכל עסקה. חשוב מאד לדעת, כי עו"ד מקרקעין הוא אדם אשר יש לו את הניסיון והרקע הנדרשים, בכדי לייצג אתכם בעסקאות שונות, אשר קשורות לתחום של העברת זכויות על מקרקעין, ובכלל זה העברת זכויות על קרקע, על בתים פרטיים ,על דירות במבנים משותפים, על מבנים מסחריים, תעשייתיים, ציבוריים, וכיו"ב. מדובר על תחום שנחשב מורכב מאד, ויתרה מכך - לא כל עורך דין שמתמחה בדיני המסחר - הוא בהכרח עו"ד מקרקעין, ולכן חשוב לוודא שלעורך הדין יש את הניסיון וההתמחות הנדרשים בתחום. אז איך עו"ד מקרקעין יכול לסייע לכם?

בוחן את המצב מהצד שלכם
לעתים, אתם נוטים לחשוב כי במידה וכבר יש עו"ד מקרקעין אשר מעורב בעסקה, הרי שאין צורך שאתם תשכרו בעצמכם עו"ד מקרקעין מטעמכם. חשיבה זו היא מוטעית, שכן במידה ואתם רוכשים נכס מסוים, ולצד המוכר יש עו"ד מקרקעין, חשוב לזכור שהוא ייצג אך ורק את האינטרסים של הצד הנ"ל. איך תוכלו לדעת שהחוזה באמת לטובתכם? איך תוכלו לדעת שכל התהליך מתבצע כשורה ובהתאם לחוק? את הדברים הללו תוכלו לדעת, בתנאי שתעבירו את תנאי החוזה אל עו"ד מקרקעין מטעמכם. עורך הדין יעבור על הסעיפים, יסביר לכם את משמעותם, ויגיד לכם האם עליכם לדרוש שינויים. יתרה מכך, הוא יוכל אף לייצג אתכם מול הצד המוכר ו/או הגורמים אשר מייצגים אותו, וכך ישמור היטב על האינטרסים שלכם, ואתם תדעו שהתהליך תבצע בצורה מושלמת, בין אם אתם מוכרים נכס ובין אם אתם קונים אותו.

  
עוד שפע של פעולות
מעבר לכך, עו"ד מקרקעין יוכל לייצג אתכם בעוד שפע של מקרים, ואל רק כאשר אתם מעבירים זכויות או רוכשים זכויות על נכס מסוים בתחום המקרקעין והנדל"ן. עו"ד מקרקעין יוכל ייצג אתכם מול תביעות שונות בתחום המקרקעין, יוכל לייעץ לכם במידה ואתם רוצים לערוך שינויים במקרקעין ובנדל"ן, ויסייע לכם גם להבין את משמעויות המיסוי של המקרקעין אשר ברשותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה