יום שישי, 27 בספטמבר 2013

מולטיפוקל



מתי עולה הצורך במשקפי מולטיפוקל?
יש היום לא מעט פתרונות שונים ומגוונים לבעיות ראייה שונות כאלה ואחרות בהתאם לסוגי הבעיות כמובן. רוב האנשים אשר מגלים שהם צריכים להשתמש בעדשות מולטיפוקל כאלה ואחרות, הם אנשים שעוד קודם לכן הייתה להם בעיית ראיה - ואכן מרבית המשתמשים במשקפיים הללו הם בני 40 ומעלה על פי רוב מטבע הדברים. מדוע בעצם? הצורך נוצר ברוב המכריע של המקרים, אצל אנשים אשר בעצם תמיד סבלו מקוצר ראיה - בעיות של ראיה למרחק גבוה, אך לא חוו שום בעיה בראייה למרחקים קצרים. לפתע אתם מגלים כי כאשר אתם קוראים עם המשקפיים, הטקסט נעשה מטושטש ועליכם להוריד את המשקפיים או להרחיק את הטקסט על מנת לקרוא טוב יותר. מצב זה נקרא זוקן ריאה, וכאשר הוא מתנגד עם בעיות של קוצר ראיה - נולד הצורך האמיתי במשקפי מולטיפוקל.


איך העדשות הללו מורכבות?
עדשות של מולטיפוקל בעצם מורכבות ממספר דיופטרים, אשר מתאימים את עצמם למיקוד של העין שלכם. העדשות בעצם קולטות מהו האובייקט שבו אתם מנסים להתמקד - והן מבצעות את התיקון הנדרש. עדשות המולטיפוקל יכולות לסייע לכם להתמקד באובייקטים מרוחקים, באובייקטים בטווח בינוני (מעולה למשל לעבודה מול המחשב או צפיה בטלוויזיה), וכן לעבודה מקרוב - כמו קריאת ספר למשל. בכל המקרים הללו, העדשות מסייעות לכם ליצור את המיקוד המושלם, ומקלות על העין, מבלי שעליכם להחליף בין עדשות המשקפים. בעצם, ניתן לומר כי משקפי מולטיפוקל כוללים בתוכם כמה עדשות שונות, אשר מתלכדות לתוך עדשה אחת בלבד. הדבר כמובן נוצר בהתאם לראיה שלכם, ובבעיות למיקוד בטווחים השונים.

מענה שמקבלים לטווח הארוך
היתרון המשמעותי ביותר ברכישה של משקפי מולטיפוקל, הוא בכך שאתם מקבלים מענה מלא לאורך מספר שנים. המשקפיים הלו נחשבות לאיכותיות במיוחד, והן יוכלו לשמש אתכם לשנים ארוכות. מדובר על השקעה מעולה, שתסייע לכם להמשיך ולהתנהל כרגיל בחייכם. ניתן למצוא כיום את המשקפיים הללו בחנויות האופטיקה המובילות, להשוות בין היצרנים השונים, להתנסות במספר עדשות, ולמצוא את המשקפיים הטובות ביותר עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה