יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



ההשקעה של חברת אקסיום בדירות יוקרה
על מנת להשקיע בנכסים בחו"ל נדרש לא מעט ידע כמו גם ניסיון רב כדי שניתן יהיה ליהנות מהשקעות מניבות ביותר בסופו של דבר. בהקשר זה נספר, כי חברת אקסיום תמיד נוהגת להשקיע במספר פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן. החברה אמנם שמה דגש על נדל"ן מניב בתחום העסקי. אולם, אקסיום לא מסתפקת אך ורק בפרויקטים מן הסוג זה בשנים האחרונות. אוכלוסיית השוכרים יכולה להיות מגוונת, ואקסיום מזהה כיום גם צרכים נוספים. בין השאר, נכנסת חברת אקסיום גם לשוק של דירות יוקרה. יותר ויותר אנשים בעלי ממון רב, מעוניינים לשכור כיום דירות יוקרה שונות לשימושם האישי לאורך זמן, או למשך מספר חודשים בשנה. לא פעם, מדובר על אנשים ממדינות אחרות –אשר בעצם שוכרים את הדירות הללו במדינה זרה. אז איך חברת אקסיום נכנסת בעצם לתמונה?



מזהים את הצורך ופועלים באופן המקצועי ביותר
אקסיום  פועלת בתהליך שהוא פשוט למדי - היא בוחנת פרויקטים שונים ליצירת דירות יוקרה בשווקים שונים - בין השאר במדינות מפותחות כמו ארה"ב, או מדינות מתפתחות כמו וייטנאם, ואם הפרויקטים הללו נראים אמינים ונראה שיש להם ביקוש, אזי היא מפנה לשם את הכסף של המשקיעים שלה. לאחר מכן, בעזרת חברת ניהול מקומית, משכירה אקסיום את הדירות הללו לאנשי עסקים שונים אשר מעוניינים בדירות נופש. מדובר כאמור על אנשים אשר מעוניינים בדירות יוקרה במדינות שונות. למשל -אנשי עסקים מיפן או תאילנד, מחפשים דירות יוקרה לנופש בווייטנאם. מדובר על השכרות שהן כאמור לטווח הארוך - שכן מדובר על אנשים שמעוניינים בדריסת רגל קבועה במדינה הרלוונטית, ועם זאת לא מעוניינים לרכוש דירה שלמה, שכן מדבור על משכנתא לעשרות שנים. כך אקסיום בעצם נותנת להם מענה עם שכירות - ואתם המשקיעים נהנים מתשואה.

אתם מקבלים תשואה בחזרה
מבחינתכם, מדובר על פרויקטים שאפשר בהחלט להכווין אליהם את הכסף שלכם. אתם כמובן יכולים לפנות אל אקסיום, לקבל מידע נוסף על ההשקעות של אקסיום בדירות יוקרה, ולשמוע כמובן על פרויקטים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה