יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

עורך דין נזקי גוף

רבים רוצים לדעת מהו התפקיד של עורך דין נזקי גוף ומתי יש לפנות אליו. ובכן עורך דין נזקי גוף הוא נציג אשר המומחיות שלו היא בתחום נזקי הגוף וייצוג הלקוח שלו מול חברות הביטוח השונות, לרבות ביטוח לאומי. התפקיד של עורך הדין הוא מורכב והוא מתחיל מפגישה עם הלקוח והבנת הפגיעה, ממשיך בהמלצות לקבלת חוות דעת שונות ולבסוף מגיע לייצוג של הלקוח מול הגורמים השונים שנראה שיש להם חלק ביכולת להשיב לפצוע את שגרת חייו בחזרה.

המפגש הראשוני עם עורך הדין
בכל מקרה של פגיעה כמו למשל פגיעה כתוצאה מתאונת דרכים או תאונת עבודה, יכול הנפגע לקחת עורך דין נזקי גוף שייצג אותו מול הגורמים השונים. התפקיד של עורך הדין הוא לסייע לפצוע לקבל את הפיצויים המגיעים לו כך שיוכל לחזור לשגרת חייו טוב ככל שרק ניתן. בפגישה הראשונה תצטרכו לספק לעורך הדין אודות הפגיעה, כיצד נפגעתם ואם יש לכם אסמכתאות למצב הנוכחי או למצב כפי שתועד לאחר הפגיעה מומלץ להביא אותן.




השלמות
עורך דין נזקי גוף יודע לשאול את השאלות הנכונות ויתכן שהוא ירצה שיהיה לכם גיבוי של רופאים שונים שיעידו על המצב הרפואי. במקרה ועורך הדין יחשוב כי עדיף שתקבלו חוות דעת מקצועית נוספת לזו שכבר יש לכם, הוא יבקש מכם לקבל אותה.

פניה לחברות השונות
עורך דין נזקי גוף יכין את התיק שלכם וייצג אתכם מול חברות הביטוח השונות וגם מול ביטוח לאומי. עורך הדין יבחן כיצד יש לייצג אתכם ומי הגוף מולו יש להגיע לדיון. עורך הדין ייצג אתכם כך שתקבלו את המגיע לכם כדי לחזור בצורה הטובה ביותר לחייכם כפי שחייתם אותם לפני הפגיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה