יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

ציוס המדביר



כאשר מדברים על הדברת מזיקים קופץ ישר לראש נמלים וג'וקים, אך לא כך הדבר. היום מדבירים צריכים להתמודד עם מפגעים הרבה יותר משמעותיים כמו חולדות ועכברים. כאשר מכרסמים אלו מגיעים לאזור מיושב הם מתרבים בהמוניהם וחודרים לבתים, מעבר לנזק שהם גורמים הם מפגע תברואתי לכל דבר. 

ציוס המדביר

על מנת למזער את התופעה יש להקפיד לזרוק את הזבל במקום המיועד אליו ולהקפיד לסגור את המכסה. במידה וזה לא עוזר, קיים מדביר בשם ציוס המדביר מאשקלון המתמחה לטפל בבעיות מסוג זה.

הדברה לכל דבר
ציוס המדביר, אחד המדבירים היותר מוכרים באשקלון ולא בכדי. ציוס המדביר מתחמה בהדברה של רוב המכרסמים לצד טפילים אחרים כמו טרמיטים, נמלים, תיקנים, עש, פשפשים ועוד. לכידה של חולדות ועכברים היא שונה מהדברה ובשביל זה יש לציוס את כל הכלים הדרושים לביצוע הלכידה בדרך הכי יעילה ובטוחה לכל הצדדים. עבודת ההדברה מתבצעת בשקיפות מלאה מול הלקוח.

חובה רישיון הדברה
חשוב מאד לבדוק שלמדביר יש רישיונות עבודה בחומרים מסוכנים. ברשותו של ציוס רישיון מדביר מטעם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מכיוון שבלעדי רישיון זה חל איסור מוחלט לעסוק בתחום. הדברה היא מספר רב של רעלים שונים ובשימוש לא נכון אפשר לגרום לאסון נוראי, לכן אין לקרוא למדביר אשר אין ברשותו רישיון מדביר.

לכידה בחמלה
מעבר להדברה ציוס המדביר נותן שירותי לכידה לנחשים ולחפרפרות. ציוס המדביר מתייחס אליהם בצורה הומאנית ביותר ומעניק את השירות היעיל והמהיר ביותר. השירותים ניתנים בכל אזור הדרום כפי שמפורסם, עשרים וארבע שעות ביממה והעלויות נוחות ושוות לכל כיס. ההתחייבות של ציוס לטיפול יסודי ומקיף אכן מתקיימת ועל כן הוא אחד המועדפים בתחומו באזור הדרום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה