יום שבת, 4 באוקטובר 2014

סלקום שירות לקוחות



שירות לקוחות בכל זמן שתבחר
שירות הלקוחות של סלקום עומד לרשות לקוחותיו בכל זמן שנוח להם. חברת סלקום היא חברה סלולרית ותיקה אשר מעניקה ללקוחותיה שירותים בתחום הסלולרי, תקשורת ואינטרנט. החברה מאפשרת ללקוחותיה או ללקוחות אשר מתעניינים להצטרף לשירותים של החברה, שירות לקוחות כל יום, כל היום. לחברה ישנם מוקדי שירות פרונטליים, מוקד שירות טלפוני ואתר אינטרנט שזמין בכל יום לקבל פניות של הלקוחות. על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סלקום לא חייבים להיות לקוחות של החברה וכל אחד יכול לקבל מענה והצעת מחיר לפי השירותים להם הוא נזקק.

הצטרפות לחברת סלקום
היום קל מאד לקבל הצעת מחיר על שירותי החברה. לחברת סלקום שירות לקוחות המעמיד לרשות המתעניינים מידע רב באתר האינטרנט של החברה. כמו כן, נציגי שירות טלפוניים שישמחו לסייע ולהתאים את החבילה המתאימה ביותר ללקוח וכמובן שירות פרונטלי במרכזי שירות אשר פזורים בכל רחבי הארץ. על מנת להצטרף לחברה כל שיש לעשות הוא ליצור קשר באחת הדרכים שצוינו, לבקש הצעת מחיר ולקבל את כרטיס הסים החדש.

פניה בנושאים טכניים
שירות הלקוחות של סלקום יכול לתת מענה לנושאים טכניים בתחום תיקון המכשירים או תפעול שלהם. במקרים מסוימים כמו למשל שבירת מסך, על הלקוח יהיה להגיע לאחת מעמדות השירות של סלקום בהן יש מעבדה מקצועית לטיפול בכל סוגי המכשירים. במקרים כמו למשל תפעול מכשיר מומלץ ליצור קשר טלפוני או לחפש אחר הפתרון באתר, בעיות טכניות רבות ניתנות לפתרון באמצעים אלה.

פניה בנושא טיסה לחו"ל
כל מי שטס היום לחו"ל רוצה לקחת איתו את המכשיר ולא להיות מופתע מהחשבון שיקבל בארץ. לשם כך קיים שירות הלקוחות של סלקום לטסים לחו"ל בו ניתן לקבל את כל המידע הנדרש אודות טיסה עם הסים לחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה