יום שבת, 25 באוקטובר 2014

GMAT



מבחן GMAT
מבחן GMAT הוא מבחן אותו מבצעים סטודנטים אשר סיימו את לימודי התואר הראשון שלהם ורוצים לגשת ללימודי תואר שני במנהל עסקים. המבחן עצמו הוא מבחן בינלאומי אשר נערך בשפה האנגלית. תוצאותיו של מבחן GMAT משוכללות יחד עם התוצאות של התואר הראשון ובתוצאות טובות ניתן להתקבל ללימודי התואר השני. רוב האוניברסיטות והמכללות בארץ ובעולם מחייבות את המועמדים לעבור את המבחן ובוחרות כמובן את המועמדים בעלי התוצאות הטובות ביותר. לכן, אם גם לך חשוב להתקדם ללימודי התואר השני במנהל עסקים, הגיע הזמן להתחיל ללמוד למבחן.

ללמוד לבחינה
בחינת GMAT אינה דומה לכל בחינה אחרת שעברת. אמנם חשיבות הבחינה דומה מעט לחשיבות של המבחן הפסיכומטרי (אשר מהווה את כרטיס הכניסה ללימודי התואר הראשון), אך מעבר לכך המבחן מתקיים בשפה האנגלית, יש צורך לעשות חיבור, לענות על שאלות מילולית, כמותיות וחלקו דורש יכולת של חשיבה משולבת. זה ברור כי רוב מסיימי התואר הראשון לא יכולים סתם כך לגשת למבחן ולצפות לתוצאות גבוהות ולשם כך חשוב ללמוד מספיק זמן מראש ומומלץ מאד לגשת לקורס המכשיר למבחן.




קורס
הקורס אשר מכשיר למבחני GMAT עוזר למועמדים לבחינה לאמץ את החשיבה הנדרשת כדי לעבור אותו. מעבר לכך שהקורס עושה היכרות עם הנושאים השונים של הבחינה, הוא גם מלמד טכניקות שעוזרות לנבחנים בשעת הבחינה עצמה. את הקורס מעבירים מדריכים מנוסים שאין זה הקורס הראשון שלהם.

יום הבחינה
יום הבחינה עצמו הוא יום חשוב מאד עבור כל אחד ואחת. ההצלחה במבחן GMAT היא קריטית לקבלה לתואר השני והתוצאות של המבחן יכולות להשפיע על המשך הקריירה של הנבחנים. ביום הבחינה מומלץ להגיע מוקדם למקום, להיות רגועים ולזכור שכבר למדתם ככל שיכולתם ועכשיו אתם מוכנים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יותר ויותר אנשים מבינים שהם צריכים לעשות קורס GMAT על מנת להתקבל לתפקיד ניהולי (כמובן שבדרך יש תואר שני במנהל עסקים). לא חשוב באיזה מקצוע אתה עובד אתה צריך לעשות את הקורס על מנת לקבל תפקיד ניהולי.
    אני אישית סיימתי קורס מקצועית א, עבדתי מספר שנים כיועץ פנסיוני והחלטתי שאני רוצה להתקבל לתפקיד ניהולי בחברה. אחרי שיחה ארוכה עם הבוס שלי סיכמנו שאני אחתום על חוזה למספר שנים נוספות בחברה ובתמורה אני אקבל מימון לקורס GMAT וסבסוד חלקי לתואר השני במנהל עסקים.
    אני עכשיו אחרי התואר ואני מאוד שמח שעשיתי את הקורס הוא נתן לי כלים רבים, גם כאשר למדתי הצלחתי להבין יותר את החשיבה האמריקאית שהיום לפעמים אני צריך להשתמש בזה עם לקוחות.

    השבמחק