יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

זכיינות



פתיחת עסק בזכיינות
כל מי שרוצה לפתוח עסק, רוצה לפתוח אותו כך שהוא יצליח כבר מהיום הראשון שלו. הבעיה של רוב העסקים שנפתחים היא שלוקח להם זמן רב (לעתים אפילו מספר שנים) עד שהם מגיעים לשלב בו הם מרוויחים. עסק אשר נפתח דרך מודל של זכיינות יכול להרוויח כבר מהיום הראשון וזאת בשל מספר גורמים משמעותיים שמסייעים לו בכך; מערך שיווק ומיתוג נכון, ליווי מקצועי ותכנון נכון של העסק.

זכיינות

מערך שיווק ומיתוג
זכיינות היא מודל עסקי אשר אומר כי בעל עסק חדש רוכש את הזכויות להיות תחת שם ומטריה של עסק קיים ומצליח. כל בעל עסק חדש יודע כי לוקח זמן ליצור קהל לקוחות, לוקח זמן ליצור שם ולגרום לקהל לקשר בין השם לבין קהל הלקוחות אשר יגיע למקום וימשיך לפקוד אותו. עסק אשר נפתח דרך זכיינות מקבל כבר מותג חזק, לרבות לוגו, שם, אתר אינטרנט ומערך שיווקי לו דואג העסק המקורי. לכן, עסק כזה נוטה להרוויח מהר יותר מאשר עסק אשר נפתח וצריך להתחיל את כל פעולת המיתוג והשיווק מההתחלה.

ליווי מקצועי
אחד היתרונות הבולטים של פתיחת עסק דרך זכיינות הוא הליווי המקצועי. העסק החדש עושה פעמים רבות טעויות אשר הוא משלם עליהן מחיר יקר. בין היתר הוא עלול לתמחר לא נכון את המוצרים שלו, להעסיק את העובדים הלא נכונים ועוד. במקרה של זכיינות ישנו ליווי מקצועי של העסק החזק והמוכר והסיכוי לעשות את הטעויות הללו קטן בהרבה.

תכנון העסק
על מנת להצליח בעסק יש לתכנן אותו נכון ומודל זכיינות כולל לא רק תוכנית עבודה לעסק אלא גם עזרה בתכנון, בחירת המיקום המתאים והכנת השטח על ידי הזכיין ונותן הזכיינות כדי שהעסק יצליח מיומו הראשון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה