יום שבת, 25 באוקטובר 2014

שמלת כלה צנועה



שמלת כלה צנועה בדרך כלל מיועדת לנשים הרוצות להביע דרך השמלה את אופי צניעותם וענוותם. קהל היעד עבור שמלת כלה צנועה יהיה בנות מהמגזר הדתי אשר גדלו על ברכי המסורת והצניעות ודוגלות בטוהר מידות וכיסוי הגוף בצורה מכובדת שלא תשתמע לשני פנים.

עיצוב ייחודי
עוד ועוד אנו עדים בתקופה האחרונה לביקוש הגדל לשמלות מהז'אנר הספציפי הזה ייתכן מהעובדה שהוא משדר סוג של ניקיון וצניעות מחמיאה. סגנון שמלת כלה צנועה יהיה לרוב חסר התערבות של אביזרים נוספים כמו חרוזים או אבנים. נוכל לראות יותר שימוש בתחרה מכל מיני סוגים. השמלה תהיה כמובן לבנה וארוכה עד מעבר לקו הנעליים. השרוולים יהיו ארוכים כנ"ל גם הצווארון. השמלה לא תהיה עשויה מבד כבד אלה קליל. אפשר בהחלט שהבד יהיה מבריק אך אין ספק שצבע מט עבור שמלת כלה צנועה יהיה הרבה יותר כנועה ויפה.




איפה לחפש
קיימות המון מעצבות של שמלות כלה שנותנות חשיבות רבה לקהל היעד הדתי ומכינות עבורן מגוון מאד רחב ומוצלח של שמלות כלה שתהיינה צנועות לערב הכלולות. ניתן למצוא המלצות והכוונות דרך דפי האינטרנט וכמובן אין כמו המלצה מפה לאוזן שתמיד עובדת ותמיד התוצאה תהיה מוצלחת כאשר מישהי שכבר התנסתה והייתה מרוצה מעבירה הלאה את האינפורמציה.

תהליך
כמו כל חתונה גם בחתונה במגזר הדתי יש ללכת ולמדוד שמלות או לבחור שמלת כלה צנועה מתוך קטלוג על מנת שיתפרו אותה על פי מידה. תהליך קבלת ההחלטה איך תראה השמלה יהיה אחרי תשאול הכלה המיועדת היכן מתקיים האירוע האם באוויר הפתוח או באולם סגור ובאיזה עונה, כך שלרגע לא תהיה טעות ושמלה חורפית וחמה תילבש בטעות בקיץ חם ולוהט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה