יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

הדברת טרמיטים



טרמיטים אלו מזיקים קטנים אשר עלולים להסב נזק משמעותי מאד לבית או מחוצה לו. הטרמיטים הם יצורים קטנים שצבעם חום- צהבהב ובניגוד לגודלם הקטנטן הנזק שהם מסוגלים לעשות לבית או לתעשייה הוא עצום. הדברת טרמיטים היא הדרך היחידה שתאפשר לכם להימנע מהנזק העצום אשר עלול להיגרם לכם כתוצאה מהטרמיטים באזור. 

הדברת טרמיטים

הטרמיטים מזיקים בעיקר לעץ כאשר אין כל הבדל בין עץ חי לעץ מעובד. כלומר הנזק יכול להיות למשקופי הדלתות, לרהיטים שלכם שעשויים מעץ וכמובן גם לעצים שבבית או מחוצה לו. אם יש לכם בבית או בעסק טרמיטים, מומלץ מאד להזמין הדברת טרמיטים בהקדם האפשרי.

הנזק המתמשך של הטרמיטים
קצב ההתרבות של הטרמיטים הוא גדול יותר מאשר של רוב המזיקים. המלך והמלכה אחראיים על התרבות המושבה והם עושים זאת ללא הפסקה. לכן, גם אם ביצעתם הדברת טרמיטים באזורים מסוימים בלבד מבלי לרסס את הקן שלהם, הם ימשיכו להתרבות והנזק שהם יבצעו יהיה משמעותי לבית או לעסק שלכם. ברגע הראשון בו תשימו לב לנסורת לא מוסברת באזור העצים, מומלץ להזמין הדברת טרמיטים מהר ככל הניתן.

דרך המחיה של הטרמיטים
הטרמיטים אוהבים עץ  או נכון יותר לומר כי הם אוהבים לכרסם, אך את המושבה שלהם הם מקימים באזור חשוך וקריר. לכן כאשר מבצעים הדברת טרמיטים יש לבצע אותה באופן מקצועי אשר יצליח לפגוע במושבה עצמה ולא רק בטרמיטים אשר נמצאים בשטח.

מדביר מקצועי
מדביר מקצועי אשר יכול לבצע הדברת טרמיטים הוא מדביר אשר עבר הכשרה בתחום ההדברה ואשר מנוסה בביצוע הדברת הטרמיטים. חשוב לוודא מראש כיצד מתכנן המדביר לבצע את העבודה וכן לשאול אותו את כל השאלות הרלוונטיות כמו למשל מהי ההשפעה על האנשים באזור והאם יש להתפנות מהמקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה