יום ראשון, 8 בינואר 2017

מה היא ועדת ערר תל השומר?



ועדת ערר תל השומר היא ועדה רפואית בהרכב של שלושה רופאים שמטרתה לדון בבקשות ערעור על החלטות ועדת מרב"ד, שהיא הועדה שמחליטה על אי התאמה אישיותית לנהיגה בגין שיקולים התנהגותיים, פסיכולוגיים או פסיכיאטריים. לוועדה כוח השפעה מרובה על שינוי או דחיית החלטות מרב"ד והיא למעשה גוף רגולטרי שנועד לפקח על החלטות ועדה זו. מומלץ שתדעו, שהן על ועדת ערר והן על ועדת מרב"ד קיימות הגבלות שונות בכל הנוגע לשמירה על פרטיות וסודיות, שאת חלקם נפרוט בשורות הבאות.

מספר אלמנטים שקשורים לשמירת הפרטיות שלכם שמוטב שתכירו
  • בעת הגשת הערעור עליכם לשלוח טופס להצהרה על ויתור סודיות רפואית, בכדי שועדת ערר תל השומר תוכל לדון בבקשת הערעור המלאה שלכם. ללא טופס הויתור, לא יינתן לה שום מידע בנוגע למצבכם הרפואי, אך קבלת הערעור שלכם תוטל גם היא בספק.
  • ההחלטות וההמלצות בדבר חוסר כשירות לנהיגה או קבלת/דחיית הערעור שהוגש על ידיכם מועברים למשרד הרישוי באופן תמציתי בלבד, בכדי לא לפגוע בזכות לפרטיות שלכם.
  • ביכולתכם, או ביכולתו של רופא מיופה כוחכם, לקבל את הסיבות והמסמכים המלאים והמדויקים שעל בסיסם התקבלו החלטות ועדת מרב"ד. כך, תוכלו לדעת בדיוק מדוע הוגדרתם כלא כשירים ותוכלו לתמרן את כתיבת הערעור שלכם לפי סיבות אלו.
 ועדת ערר תל השומר קמה להגנתכם – השתמשו בה
בסופו של דבר, ועדת ערר תל השומר נועדה לצרכי בקרה על המלצות והחלטות ועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים והיא מהווה נדבך נוסף שמולו תוכלו להשיב אליכם את רישיון הנהיגה שאבד. בצעו את הגשת הערעור בחוכמה תוך ניצול המגיע לכם מבחינת שמירה על פרטיותכם ומבחינת חשיפה לכלל המידע שהוביל לקבלת ההחלטות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה