יום שישי, 13 בינואר 2017

בי פי אם



הגברה – המושכים בחוטים
מקצוע ההגברה הינו ענף מרכזי תחת תחום הסאונד. המגבירים הם אלה אשר מווסתים את ההגברה בין כלי הנגינה השונים בהופעות חיות, בשידורי רדיו וטלוויזיה ובאירועי ענק שונים. הגברה נכונה תורמת לצלילים נקיים ואיזון בין הכלים השונים להרכבת הסאונד המושלם. ההגברה תמיד שם, מאחורי הקלעים.




לימודי ההגברה
קורס ההגברה הייחודי ללימודי בי פי אם, בן ארבעה חודשים המקנה תעודה מקצועית. במסגרת הקורס יוכשרו הסטודנטים לעבודה בהגברת אירועים ומופעים, גדולים כקטנים ויעמדו על ההבדלים בין האירועים השונים והמגוונים בהם יש צורך בהגברה. הסטודנטים יישמעו הרצאות מפיהם של מרצים מובילים בתחום ההגברה בתעשייה בארץ, אשר יחלקו מניסיונם האישי על המקצוע, יחלקו טיפים פרקטיים ותוכן תיאורטי. תהיינה אפשרות לשאול שאלות על ידי התלמידים. במסגרת לימודיהם, הסטודנטים יכירו את הציוד המתקדם בתחום ההגברה, כמו ההתקנים האל חוטיים ויוכשרו לסנכרון עם תאורה. התוכן התיאורטי בלימודי ההגברה מתמקד בעיקרו בכיוון וכיול מערכות ההגברה, שימוש במעבדי צליל, בניית מפרטים טכניים למופעים, עיבוד טורי ועיבוד מקבילי ועוד. הסטודנטים של לימודי בי פי אם בקורס ההגברה ירכשו כישורים טכניים ואקוסטיים ויכינו את עצמם לקראת היציאה לשוק העבודה. השילוב בין הלימודים התיאורטיים המעמיקים יחד עם הניסיון שיצברו הסטודנטים בהיכרות עם הציוד המתקדם ביותר איתו עושים שימוש בשוק יבטיחו את הצלחת הסטודנטים של לימודי בי פי אם בשוק העבודה.

על מקצועיות לא מתפשרים
בשוק קיימת דרישה אדירה למקצוע ההגברה. כמעט בכל מופע, שידור טלוויזיה או רדיו, הופעה מוזיקלית או אפילו כנס, נדרשים מגבירים מיומנים. מומלץ לרכוש ניסיון והשכלה בתחום במוסד לימודים איכותי וטוב, המציע מסלול יחיד מסוגו בתחום ההגברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה