יום שישי, 27 בינואר 2017

נזקקים בישראל



לפי הסטטיסטיקות כיום כל משפחה שלישית בישראל נמצאת מתחת לקו העוני מה שלמעשה אומר שמשפחות אלה מתקשות לעמוד בכל ההוצאות הכלכליות, מזון, ביגוד, תרופות, שכר דירה חינוך ועוד כל מה שרק עולה בדעתכם שצריך לשלם עליו. עמותות וארגוני צדקה רבים מסייעים למשפחות אלה, כדי שיוכלו להמשיך להתקיים ואף מצילות חיים בהרבה מקרים. כאשר כמובן אין דרך לטפל בבעיה רחבה כל כך אבל בהחלט ניתן לסייע בצורה משמעותית מאוד.

אכפתיות ואמפתיה
כמעט כל אחד יכול לתרום משהו עבור האחר, גם אם לא מדובר בכסף. כאשר מדובר על עזרה עבור נזקקים אנשים רבים נמנעים מכיוון שחושבים שמדובר בעזרה כלכלית בלבד והם עצמם לא בהכרח מסיימים את החודש. אך למעשה אם תבחרו לתרום מזון, ביגוד, צעצועים, ספרי לימוד, ריהטים, תסייעו לא פחות ואף יותר. עוד דרך לתרום היא ע"י הכישורים שלכם אתם יכולים להתנדב באגודה ולהציע את עצמכם כמפזרי מזון וביגוד, אחראים על רשימות של שמות וטלפונים, אוספי תרומות ועוד. כמו כן, אם אתם בעלי מקצוע תוכלו להציע את השירותים שלכם בחינם במידה ואתם יכולים לשפץ, לבצע עבודות תיקונים ואינסטלציה בהחלט תוכלו לתרום רבות למשפחות אשר פעמים רבות חיות בתת תנאים. כמעט כל מקצוע יכול לסייע עבור משפחות קשות יום.



ארגונים פעילים בישראל
על אף המצב העגום של המפחות שחיות מתחת לקו העוני בישראל ועבודה כי כל יום נוספים אנשים נוספים אשר נופלים אל מעגל העוני, ישנה תקווה. יש לא מעט ארגוני ועמותות צדקה אשר עוזרות לנזקקים ומלאות באנשים טובים ואכפתיים. לדוגמא: פתחון לב, לתת, משולחן לשולחן, בזכותכם, עמותת חסדי נעמי ועוד. תמיד תוכלו לצתרף אל הארגון אשר הכי מדבר אליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה